22 helmikuuta 2013

Voe kalansilimä

Voi vitsit mulla on höperö olo. Sillon kun lopetin työt päiväkodilla, mulle sanottiin, että ne soittaa mulle jos siellä vapautuu joku paikka. Aloin kattoon äsken mun puhelinta, niin huomasin että se päiväkodin johtaja oli koittanu soittaa mulle tunti sitten! Yritin soittaa takaisin, mutta ei se vastannut, iik. Nyt mua jännittää ihan hulluna. En yhtään tiedä, että mitä asiaa sillä oli. Mun toiveissahan ne nyt soittelis mua töihin, mutta yhtä hyvinhän se vois sanoa vaikka, että: "No hei sun paita on jäänyt tänne, tuutko hakemaan?", haha. Oli miten oli, perhoset kyllä lentelee mun vatsassa. Toivottavasti se nyt pian soittais takasin! Epätietoisuus on melko hirveää.

Tatu muuten kävi ostaan kameraan uuden objektiivin eilen! Nyt meilläki on sitte fisulinssi. En oo ite vielä päässyt testaileen, mutta Tatu kyllä senkin edestä. Se tuli aamulla herättäänki mut ottamalla kuvia, jos ette usko niin kattokaa ite, haha. Karua.





En kestä näitä kuvia. :-D Nyt yritän kerätä itteni ja herätä tähän uuteen päivään. En ehkä uskalla kuitenkaan mennä edes suihkuun, koska mun puhelin soi taatusti just sillon. Istun ja päivystän sohvalla puhelimen kanssa sitten. Aurinkoista perjantaita ja huisia viikonloppua kaikille!

Translate: Tatu got a new lens to his camera. Never guess what kind? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti