24 helmikuuta 2013

Pyöräilyhommia

Inhoan talvipyöräilyä, mutta tänään sekin tuntui jopa mukavalta. Tai vähintäänkin siedettävältä. Auringonpaiste saa kyllä ihmeitä aikaan! Meillä iski Tatun kanssa nälkä, joten hypättiin pyörän selkään ja lähdettiin polkemaan kohti lähintä kiinalaista ja sen buffetpöytää. :-D Alkoi olla kiire ja mun pyörän takarenkaan rikkinäinen sisäkumi ei auttanut kyllä yhtään asiaa. Koko ajan saa olla pumppaamassa, äh! Ehkä olisi jo aika osta se uusi sisäkumi, mutta saamaton mikä saamaton.. Tatu on ihan pähkinöissään tuosta sen uudesta objektiivista, joten se kantaa kameraa mukana koko ajan. Tässä taas Tatun liikkuvia otoksia meidän pyöräily/kauppareissulta.






Ruuan jälkeen päätettiin piipahtaa vielä ruokaostoksilla. Musta onkin tosi helppo ottaa kuvia kun heilun koko ajan kuin tuulispää. Innostun jokaisesti pikkuasiasta ja paikallaan pysyminen on silkka mahdottomuus. Heiluin tuolla puolentoista kilon meloni kädessäni ja pohdiskelin josko sittenkin olisi ehkä pitänyt ottaa se kori. Mikä siinä on kun sitä ei ikinä tajua ottaa?

Jutut oli taas niin levottomat, etttttä.

Minä: "Kato Tatu, mullon meloni!"
Tatu: "Onhan sulla kakski. Tai no kolme oikeastaan!"
Minä: "Phah! Yksi meloni ja kaksi rypälettä."

Ja sitten Tatu nauro mulle. Joskus pittää olla tyhymä. Samalla hapuilin teetä, mutta tajusin, että mulla on jo tuota samaa kotona, niin miksi ottaisin sitä vain siksi, että se on alennuksessa? Alennukset on salakavalia! Aina tulee hamstrattua asioita, joita ei edes oikeasti tarvitse - vain siksi, että hei se on halpaa. Mutta on alennukset kyllä silti huippuja. Ruokakaupasta tehdyt ale-ostokset on kaikkein parhaimpia, terveisin maha.



Musta tuntuu, että oon käynyt tänään vähän ylikierroksilla, kun aloitin päiväni energiajuomilla. Yleensä en niitä nautiskele, mutta tänään oli poikkeus ja nyt pärisee kuin jonneilla konsanaan. Näin jännittävä päivä mulla on tänään ollut. Jännitän myös huomista ja odotan innoissani, että soittaako se päiväkodinjohtaja vielä mulle, tai vastaako se mun puheluihin, iiks. Huomista odotellessa! :-)

Ps. Oon ollut superonnellinen kaikista saamistani kommenteista! Tulee aina hurjan hyvä mieli kun näkee, että joku on jättänyt kommentin, jee! :-) ♥

Translate: Winter biking.. njaaaah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti