04 helmikuuta 2013

Pöpöjen kukistamana

Huh, että on räjähtänyt olo ja mieli maassa. Odotin innoissani viime perjantaista Jätkäjätkien keikkaa, mutta arvatkaa pääsinkö sinne, vaikka liputkin oli jo takataskussa? Arvasitte ihan oikein, en päässyt. Nyt se kuukauden verran päiväkodilla kiertänyt noro-virus-pöpö päätti tarttua muhun ja sairastuttaa mut. Olin ehtiny perjantaina laittaa jo hiukset, meikit ja vaatteet, ja olin ihan onnessani lähdössä, kunnes yhtäkkiä tuli ihan törkeän huono olo. Ällöttävä oksutauti alkoi ihan yllättäen, en edes ehtinyt vessaan.. Uaaaaaa. Hirveetä. Tänään soitin mun pomolle, että en voi tulla töihin vielä tänään, ja se olikin tosi ihana ja sano, ettei mun tarvi edes käydä hakemassa mitään lääkärintodistusta. Mulle laitettiin vaan "palkaton vapaa", mikä sopii mulle paremmin kuin hyvin! Ei ois oikeen tässä kunnossa kiinnostanutkaan lähteä kävellen harhailemaan ja etsimään sitä terveysasemaa, jonka olinpaikasta mulla ei ole oikeastaan hajuakaan.

Melko rankka viikonloppu oli. Kuljin makuuhuone-wc-akselia, ja aamupaino onkin laskenut parin päivän aikana reilusti yli kolme kiloa, hyhhyh. Paino nousee kuitenkin sitten taas kun saan nestettä takaisin.




Kisut on ollu ihan ihmeissään tästä mun kipeilystä ja ne on seurannu mua koko ajan ja nukkunu mun viekussa kaikki päivät. Luntti on niin rassukka, että se varmaan tulis pitelemään mun hiuksiakin vessaan jos se vaan osais, haha. :-D Toivotaan, että huomenna tää ällöttävä olo ois jo poissa, koska mun pitäis kipittää kaupungille hoitamaan asioita ja uusimaan sopimuksia. Koittakaa te pysyä terveinä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti