20 helmikuuta 2013

Pienissä häissä

Haha tuo otsikko, anteeks, oli ihan pakko! Kerroin joskus viime marraskuussa siitä, kuinka oltiin menossa Tatun kanssa mun sedän häihin valokuvaamaan. Vietettiinkin häitä juhlistaen viikonloppu suurella mökillä Rantsilassa, ja oli kyllä superkivaa! En olisi uskonut herkistyväni, mutta täytyy kyllä sanoa, että pariinkin otteeseen tunsin tipan majailevan silmäkulmassani. Itse hääjuhla oli pieni ja persoonallinen. Jatkobileissä oli paljon enemmän väkeä, mutta täytyy sanoa, että oli todella hääparin näköinen tilaisuus sekin! Oli kyllä huisin hauskaa! Olin itseasiassa tehnyt jo postauksenkin tästä valmiiksi silloin marraskuussa, mutta jostain syystä olin unohtanut julkaista sen, ja nyt siitä olikin kadonneet kaikki tekstit, murr. :-D Häissä Tatu kuvasi omalla kamerallaan, kun mulla taas oli lainassa mun sedän kamera. Käytin kuitenkin viikonlopun aikana vähän kumpaistakin kameraa, joten osa alla olevista kuvista on Tatun ottamia, ja osa minun. 

Häiden teemavärinä toimi laventeli. Kaikki oli laventelia aina koristeista ja kaason puvusta sulhasen kravaatin väriin saakka.






Minä, mun serkku ja epäimarteleva valaistus :-D

Iltapäivä pimeni ja oli morsiuskimpun heiton aika. En saanut kiinni! Haha. 



Siinä komeilee upea hääpari. :-) Ylläolevat kuvat on Tatun ottamia. Mun otokset jäi sinne mun sedän kameraan, joten niitähän mulla ei itselläni tietenkään ole. Kuvia oli kaikenkaikkiaan paljon, ja onnistuttiin saamaan tosi hyviäkin - huolimatta siitä, että tuolla tuuli ihan järjettömästi, oli pakkasta ja luntakin satoi. :-D Välillä nauratti ihan hirveästi, koska morsiammen kampaus meinasi lähteä tuulen mukana, ja kuvaajien sormiparat alkoi pakkasen ansiosta muistuttaa punaisia makkaroita. Jatkoilta en sitten kuvamateriaalia näytäkkään, hahha. Onneksi sieltä ei hirveästi kuvia tullut otettuakaan, tai siis no, minä otin, joten en itse niissä näy. Taktikointia? ;-)

Summa summarum, oli kyllä aivan ihanat häät, ja oon hirmuisen onnellinen, että A-P on löytänyt rinnalleen noin ihanan ihmisen kuin Ansku. Rekkalasteittain vielä onnea heille! ♥

Translate: Me and Tatu were photographing at my uncle's wedding last November. It was such a beautiful event.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti