17 helmikuuta 2013

Viikonlopun kuulumiset

Tää viikonloppu on ollu kyllä ihan äärimmäisen rento ja lepponen - ehkä vähän liiankin kanssa. Luulin että tänään olis ollut jo maanantai, mutta ei. :-D Nää pari päivää oon elänyt oikeastaan vaan oman pääni sisällä. Mulla on ollu ihan hirveästi kaikkea pohdittavaa, mutta en oo oikeastaan saanut mietittyä vastauksia mihinkään. Aloin taas stressata kaikista kouluasioista, koska ensi kuun alussahan alkaa taas ne yhteishaut. Siis apua, miten ne voi olla jo nyt, vastahan niihin oli aikaa yli puoli vuotta! Eilen kävin yksin bussilla Kaakkurissa (iik), koska mun kaveri, Kata, oli siellä niiden isän luona viettämässä viikonloppua. Oli kyllä ihanaa päästä sinne pariksi tunniksi ihan vaan juomaan teetä ja juttelemaan. Kotiin palatessani oli jotenkin paljon kevyempi olo, vaikkei edes puhuttu mistään erikoisesta. Pitäis kyllä päästä näkemään kavereita useammin.♥ Jos tuota reissua ei lasketa, niin mun viikonloppu on näyttänyt kutakuinkin tältä:


Vietin yöni sohvalla, koska Tatulla oli niin hirveä yskä, etten saanut nukuttua. Luonnollisesti karvakaverit seuras perässä, haha. Aamulla herätessä oli vähän kuuma.



Aamupalaksi muumiteetä muumimukista, sekä pannaria - ihan tavallista tosin, ei muumipannaria. :-D




Että semmosta. Oon vaan syönyt, nukkunut ja.. ollut. Hulluksihan tässä kohta tulee, jos viettää yhtään enempää aikaa vain omien ajatustensa seurassa. :-D Nyt taidan lähteä pikkuhiljaa saunomaan, ja sitten voiskin jo laittaa taas nukkumaan, ettei mee unirytmi taas ihan vinksalleen. Hyviä öitä!

Translate: ZzzzZzz...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti