12 helmikuuta 2013

Ah, valoa!

Mulla tää innostus bloggaamiseen tuntuu olevan suoraan verrannollinen valon määrään. Nyt kun päivät on taas alkaneet pitenemään ja luonnonvalo ei ole enää niin mystinen ja harvinainen ilmiö, on valokuvaaminenkin sata kertaa mukavampaa! Nyt vielä kun sais kuvattua jotakin järkevääkin. ;-) Jos huomenna on hyvä ilma niin painelen kyllä ulos kuvailemaan! 



Mun silmät näyttää luonnonvalossa jotenkin hassun värisiltä ja tosi vaaleilta. Ruskeat silmät ois aivan ihanat, ja oonkin joskus harkinnut ruskeiden piilolinssien ostoa.





Aina ko pötköttelen niin Leevi hyppää kans sängylle ja tulee talsimaan mun päälle. Se on niin hassu kun se "leipoo" mun massua niinku jotain pullataikinaa nuilla etutassuilla. Siitä tulis varmaan hyvä leipuri kun se jaksaa vaivata niin kauan. :-D

Olipas mulla taas fiksua asiaa, ei voi kyllä muuta sanoa. :-D

4 kommenttia:

  1. Ihana kuvasarja! ja kivat hiusket kans :)

    VastaaPoista
  2. vitsi tää sun blogis on kyl ihana<3 ja tykkään kans sikana sun tyylistäs :)!

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa kiva kommentti, kiitti tosi tosi paljon! :-)

      Poista