03 helmikuuta 2012

"A dress makes no sense unless it inspires men to take it off of you." -Francoise Sagan

Seuraavaksi on luvassa materialistista hössötystä! Olen nimittäin jo hetken aikaa stressannut yo-mekosta - tai pikemminkin sen puutteesta. Tajusin tänään, ettei mulla ole minkäänlaista visiota siitä minkälaisen rääsyn edes tahtoisin! Ei niin yhtikäs mitään ideaa väristä, saatika sitten mallista. En oikein edes tiedä mikä väri minulle sopii.

Keräsin kuitenkin internetin syövereistä muutamia itseäni miellyttäviä vaihtoehtoja:



Väreistä olen miettinyt joko beigen sävyjä, ruskeaa, sinistä, harmahtavaa tai mustaa. Tuttuja ja turvallisia värejä siis. En oikein mitään "rohkeampia" värejä ole uskaltautunut edes katsomaan. En osaa yhtään sanoa, että mikä nuista on mun lemppari. Ottaisin toki vaatekaappiini mielelläni vaikka nuo kaikki! 

Näistä mikään ei kuitenkaan tunnu olevan se oikea, joten etsinnät jatkukoon! 

Ps. Vinkkejä kivoista mekkoja myyvistä nettisivuista (sekä hienoista mekoista) otetaan vastaan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti