01 helmikuuta 2012

"Do Lipton employees take coffee breaks?" -Steven Wright

Hyhhyi. Mulla on ollut nyt jo kahden päivän ajan tosi huono olo. Varsinkin tänään oli ihan hirveää. Menin aamulla lukiolle tekemään sen terveystiedon kokeen, ja heti kouluun päästyäni mulla tuli ihan törkeän paha olo. Kädet tärisi, mulla paleli, vatsa oli kipeä, oksetti ihan kauheesti ja päästä huippas vähän väliä. Yritin tehdä kokeen mahdollisimman nopeasti, ja lähdinkin kotiin jo 10.05 bussilla.

Paha olo, huippaus, vatsakipu ja kylmät väreet pysyivät seurassani koko päivän. Tiuskin itsekseni, että ei minulla ole nyt aikaa tulla kipeäksi - on aivan liikaa tekemistä. Mietin mistä huono olo voisi johtua, ja muistin, että olen nyt kahtena aamuna ottanut kofeiinitabletteja. Olen joutunut jo pitkän aikaa heräämään joka aamu kello 6.20 ja yöunetkin ovat jääneet liian lyhyiksi, joten ajattelin testata piristäisivätkö tabletit yhtään, kun kahviakaan en ole oppinut juomaan - tai halunnut oppia.




Kylässäkin yleensä kieltäydyn kohteliaasti kahvista, ja kotona nautin sen sijasta teetä, sillä jostain syystä voin aina pahoin kahvinjuonnin jälkeen. Aloin googletella kofeiini yliherkkyydestä, ja sieltähän löytyikin kaikki tutut oireet. Tästä eteenpäin jätän suosiolla kahvit ja muut kofeiinipitoiset tuotteet muille, ja opettelen vain nukkumaan kunnon yöunet. Tai voinhan myös vaihtoehtoisesti jatkaa zombiena tokkurointia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti