25 lokakuuta 2012

Rappiolla on hyvä olla (no ei tosiaan)

Heippahei! Tää Tatun syysloma ei ole tehnyt mulle kyllä yhtään hyvää, haha. En oo saanut aikaiseksi yhtään mitään järkevää. Ollaan vaan löhöilty sohvalla ja katottu Breaking Badia ja Dexteriä (niitä Salkkareita tietenkään unohtamatta, hehheh) ja juhlimassakin on käyty. Juomapelien ja alennusjuomien ansiosta ainakin on nyt meidän vessanlattian jokainen virhe ja seinässä oleva tahra tulleet mulle tutuiksi, sen verran oon niitä ehtinyt tuijotella aina kun olen malttanut pitää taukoa rakkaan wc-pönttömme halailusta. Oulukrapula on ihan hirveä. 

Eilen en alunperin aikonut lähteä mihinkään, mutta Tatu jankutti ja jankutti, joten lopulta annoin periksi ja lähdin myös sen luokkakavereiden kanssa juhlimaan. Tuli kierrettyä Hevimestat, 1Barit ja Tivolit. Jestas. Tulipahan ainakin tanssittua. Vähän ennen pilkkua takit narikasta, siitä grillille ja makkaraperunoiden kera kotia kohti. Aamulla tärisin vessassa ja vannoin taas kerran, ettei ikinä enää. Ehkä yleisin vale, jonka ihmiset suustaan päästävät. :-D


Ennen joulua en kyllä tuhlaa yhtään ylimääräistä ropostakaan, koska muuten kukaan ei saa kyllä multa joululahjoja. Lahjojen ostaminen on mun mielestä tosi mukavaa, mutta ei kyllä silloin jos rahaa ei löydy kukkarosta nimeksikään ja jokaista senttiä pitäisi venyttää. It's hard to make a dollar out of fifteen cents.

Ps. On muuten tosi kivaa, että oon viime aikoina saanut lähes päivittäin kommentteja! Aikaisemmin oon saanut tyyliin yhden kommentin kuukaudessa, jos sitäkään, joten oon ollut kyllä ihan hymy korvissa täällä. :-)
Tällä viikolla oon kirjoitellut vähän laiskasti, mutta lupaan ryhdistäytyä taas sitten ensi viikolla. Kivat torstai-illat kaikille! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti