20 lokakuuta 2012

100 asiaa minusta (osa 2/2)

Julkaisin tästä ykkösosan joskus kesäkuun alussa, ja ajattelin, että ehkä olisi jo korkea aika tehdä tämä loppuun. :-D Tässä tulee siis seuraavat 50 faktaa ihanalla Paavo Pesusieni -teemalla, haha. Kuvat etsiskelin Googlen kuvahausta, ja postauksen ensimmäisen osan pääset kurkkaamaan tästä!


51. Olin teininä ihan törkee Eminem-fani.

52. Ylemmän kohdan faktasta johtuen olenkin katsonut 8 Mile –elokuvan reippaasti yli 20 kertaa (oikeasti).

53. Yläasteella laahustin mulle aivan liian isoissa miesten lökäreissä.

54. Joskus seiska tai kasiluokalla hurahdin kuitenkin Idolsin kautta Ari Koivuseen (nolo) ja käytinkin suurimman osan ajastani tekmällä kaikkea kyseiseen henkilöön liittyvää fanihömpötystä. Se meni kuitenkin ohi parissa vuodessa.

55. Näiden kahden jälkeen en oo enää hurahtanut samalla tavalla mihinkään tai kehenkään. Oonko tullut liian vanhaksi?


56. Tosin mun julkkisihastukset on Johnny Depp ja Adam Levine.♥


57. Riisipuuro on ihan mun lempparia, mutta parhaalta se maistuu ehdottomasti jouluaattona. Meillä ei oo tosin ollu ikinä sitä manteliperinnettä.  

58. Luulin pienenä, että kalat kiroilee sanomalla ”voi viehe!”, koska niin yhdessä piirretyssä sanottiin. 


59. Oon hirveän laiska liikkumaan. Joskus innostun jostain, mutta lopetan sen aina melko nopeasti.

60. Mulla on semmonen huono tapa, että nyplään hiuksia koko ajan. 



61. Mun lapsuuden unelma-ammatti oli kokki.


62. Tykkään tarkkailla pilviä ja yrittää löytää niistä hauskoja muotoja. Joku moottorikelkkaileva dinosaurus on aika perus. Haha.


63. Mulle on tärkeää, että asunnossa on parveke, vaikken yleensä ruukaa siellä edes viettää aikaa.


64. Oon ihan hirveä stressaaja. Oon stressauksen mestari! Keksikää ihan mikä tahansa aihe, niin mä keksin siitä jotain stressattavaa. 

65. Musta on ihan huippua jos tulee vastaan joku miellyttävä haju, joka herättää jotain muistoja.


66. Tykkään pelailla porukalla kaikkia pelejä. Joko lautapelejä tai sitten ihan jotain wii hommeleita.

67. Joskus oon ihan hirveen ilonen tyyppi ja toisinaan taas niin masentunu, että synkkä pilvi mun pääni päällä on melkein nähtävillä.

68. Kärsin sosiaalifobiasta. 


69. Peruskoulusta asti mua ollaan oltu tunkemassa terapiaan vaan sen takia, että ”mulla ei ole äitiä”. Ihan omituista, sillä kyllähän mulla on. 


70. Meillä on ollu cockerspanieli, jonka nimi oli Jassu. Muistelen sitä vieläki joka päivä, koska se oli oikeasti maailman ihanin koira.♥






71. Kun olin pieni, niin meillä oli semmosia tosi kummallisia akvaarikaloja joista yks hyppäs aina pois sieltä akvaarioista ja se piti käyä äkkiä heittämässä takasin sinne. Meillä on ollu myös kuulemma rapu, mutta en kyllä muista siitä mitään.


72. Musta ois hirveen hauskaa omistaa joku erikoinen eläin. Joku ihana, niinkö panda, pikkuapina tai pingviini. :-D


73. Mulla haluttais hirveästi alottaa taas joku harrastus. Vaikka tanssi.


74. Mun lemppari ruokapaikka Oulussa on varmaankin Kauppuri5! Ei petä koskaan. Pizzerioista tän hetken lemppari on Da Mario (currymajoneesi♥).


75. Tosin pizza on yleensä jotenki tylsä vaihtoehto, eikä sitä tee hirveästi koskaan mieli. Tykkään hampurilaisista ja ranskiksista, kanasalaatista tai kiinalaisesta.  


76. Rakastan vanhoja satuja. <3

77. Ja tykkään katsoa piirrettyjä.


78. Elokuvia katsoessani itken surullisille lopuille ja itken onnellisille lopuille. Itken myös katsellessani piirrettyjä ja joku on vähänkään koskettavaa, haha.

79. Mun oikea hiusten väri on sellanen ”maantienharmaa” tai vähän kullertava. Nykyiset hiukset on punaruskeat, mutta mulla haluttais vaalentaa näitä.

80. Mulla on melkeen aina nälkä. :-D 





81. Meidän sänky on ikkunan alla, ja musta on kivaa ku voin iltasin pötkötellesäni katsella tähtiä.



82. En ole uskonnollinen ihminen, mutta en ole myöskään eronnut kirkosta, kuten monet muut täyttäessään 18.


83. En oikein osaa sanoa mikä mun uskonnollinen vakaumus on. Ehkä agnostisismi on tällä hetkellä lähimpänä sitä oikeaa. En oikein tiedä mihin uskoa, vai uskoakko mihinkään.


84. Juustokakku on ihan mun ykkösherkkua. Ja se Ben&Jerry’sin Strawberry cheececake jätski!

85. Kaikista kotiaskareista inhoan tiskaamista kaikkein eniten.  Myös tiskikoneen täyttö tai tyhjennys on myös ihan hirveän tylsää. 


86. Elämä ois paljon hauskempaa, jos ois aina tilanteisiin sopivaa taustamusiikkia.


87. Sanoin pienenä luutua putsiksi, mehua mihuksi ja leipää päpäseksi. Nuo sanat on tarttunu nyt myös mun parille kaverille. Mwahaha.


88. Tykkään olla lasten kanssa, koska niiden jutut on aina ihan parhaita. :-D


89. Pöllöt on musta aivan kertakaikkisen sulosia otuksia, ja aina Anttilassa käydessäni käyn halimassa yhtä ihanaa pöllötyynyä. 

90. Oon ihan koukussa pariin Facebookin pikkupeliin. Ärsyttävää! :-D





91. Aina jos käyn ulkona syömässä, niin mulla menee ihan hirveän kauan päättää mitä haluan tilata. Sama juttu koskee kaupassa jätskiallasta.

92. Rakastan Edenin turkkilaista saunaa ja voisinki viettää siellä aina vaikka ikuisuuden.

93. En tykkää liasta. Mua aina häiritsee hirveästi jos menee vaikka vähän jotain sotkua käteen. :-D Ruuan syöminenkin käsilläkin on monesti jotenki vähän ällöä.

94. Puhelimessa puhuminen on mun mielestä jostain syystä jotenkin kamalaa. En yleensä koskaan soittele kellekään. Oon semmonen tekstarityyppi.

95. Laitan aina kellon soimaan 20-30 minuuttia aikasemmin ku mitä mun oikeasti pitää herätä. Musta on kiva herätä ja tietää, että saan pötkötellä rauhassa vielä jonkin aikaa ennenku pitää oikeasti nousta.

96. Oon jotenki hirveän huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Kaikista entisistä työkavereistakin oon yhteydessä vaan yhden kanssa niin, että ollaan yhteyksissä ja nähdään silloin tällöin.

97. Pienempänä olin tosi sosiaalinen ja olinkin vähän kaikkien kaveri. Kaveriporukat mulla vaihtu myös hirmuisen usein, ja tutustuinkin paljon eri tyyppeihin.

98. Mulla on melko vilkas mielikuvitus ja oon hirveän säikky. Jos käyn lenkillä pimeän aikaan, niin pidän jokaista vastaantulijaa potentiaalisena murhaajana. Haha. Aina valmiustilassa karateen!

99. Oon harrastanut pienempänä jumppaa, tanssia, kilpavoimistelua sekä kaikkia mahdollisia eri kerhoja ja yläasteella jonkin aikaa aikidoa. Olin melko urheilullinen – pieni ja laiha. Nyt oon vaan iso ja paksu, haha.


100. Olin ihan varma, etten millään saisi sataa faktaa täyteen, mutta saimpas sittenkin. Ha! 





2 kommenttia:

  1. Olen nyt lueskellu tätä vasta ihan pikkuisen aikaa ni ainakin tää antaa miulle ja muille uudemmille lukijoille jonkin laista kuvaa siusta! Hyvä idis! Pitäisiköhän itsekin toteuttaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :-) Ja tee ihmeessä niin saan käydä sitten kyyläämässä, hehe.

      Poista