01 lokakuuta 2012

Kuvahaaste

Nappasin kuvahaasteen Mean Such a beautiful lie -blogista ja päätin toteuttaa sen maanantai-iltapäivän ratoksi. Tykkään tän kaltaisista haasteista, koska saan taas hyvän syyn kaivella vanhoja kuva-albumeita, jotka on jo osaksi hukkuneet tietokoneen syövereihin. Tässäpä siis kuvia!

                                                                              kuva minusta nyt                                                         


Tän vähän sporttisemman otoksen on kameralle tallentanut Tatu. Muistaakseni tää on toissapäivältä, mutta enköhän mää näytä vieläkin melko samalta. :-D 

                                                                 kuva minusta viisi vuotta sitten



Nää kuvat on varmaankin vuodelta 2008. Mua ei hirveesti kiinnostanu mitä ihmiset musta ajatteli, ja kuljinkin suurimman osan ajasta mustat miesten lökärit päällä. Hiuksia en ollut vielä koskaan värjännyt, eli tuossa on nyt se mun oma ja oikea väri. Tukkaa näytti olevan päässä ihan hyvä määrä, eikä tuo värikään nyt jälkeenpäin ajateltuna ole niin hirveä kuin miltä se silloin tuntui.


                                                                             kuva jota häpeän

Jotaki tän kaltaisia ihania otoksia löyty mun kansioista aika paljonkin. Voi elämä.. Tän tyyppistä settiä mulla on ollu sillon irc-galleriassakin. :--D Huomatkaa übersiisti c-kasetti koru, jonka ihan itse tuunasin. Aaaagggh.

                                                                kuva illasta jolloin hävetti jälkeenpäin

Ahiii. Ettei vaan ois ollu mun naapureiden pikkujoulut! Ne oli mun ensimmäiset kunnon kännit ja mua hävettää vieläki. Oikeasti, vieläkin. Toisesta kuvasta sen verran, että ei mitään tietoa mikä tilaisuus tossa nyt on ollu kyseessä, mutta ihmettelen vieläki miks mulla on kaljapullo kädessä. En oo koskaan juonu kaljaa, en vaan tykkää siitä.

                                                          kuva pitkäaikaisimmasta ystävästäni


Ihanainen ystäväni Katri oikealla, ja meitsi vasemmalla (vuosi tais olla 2008). Muutin Katrin naapuriin ollessani 3-vuotias ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Ollaan oltu kavereita nyt yli 17-vuotta, ja luulenpa, että Katri on juurikin se kenen kanssa ollaan ystäviä vielä mummeleinakin ja vertaillaan teekupposen ääressä kuulolaitteiden hintoja. Haha.


                  Kuva henkilöstä jonka kanssa toivoisin olevani yhtä paljon tekemisissä kuin ennen


Ihana Samuli.♥ Oltiin koko peruskoulun ajan samassa koulussa, mutta tutustuin Samuliin paremmin vasta riparilla. Samppa on ihan mahtava tyyppi, mutta se asustelee nykyään Lahdessa, joten ei todellakaan nähdä usein. :< Meillä oli jopa yhteinen sarjakuvaprojekti, joka sai alkunsa lukion fysiikantunneilta, haha. Parhaimmat tunnit ever. Tuo ylempi kuva on aika hirveä, mutta harmikseni en löytäny meistä kovin edustavia yhteiskuvia. :-D Alemassa kuvassa Jonne, Tatu, Minä ja Samuli odotettiin parvekkeella maailman loppua, jonka oli tarkotus tulla tuona päivänä. No ei näkyny, höh!


                                                              Kuva minulle tärkeästä asiasta

Ukko ja hassuttelua vuonna 2008. Tähän oisin voinu laittaa vaikka kuinka monta kuvaa, muun muassa mun ystävistä, perheestä, kisuista ja ruuasta, mutta kyllä tää on ihan hyvä.


                                                          Kuva joka saa minut nauramaan



Ylemmässä kuvassa mun silloinen paras ystäväni, Ninni, ja minä. Oltiin bussissa matkalla luokkaretkelle ja mulla oli jonku takana istuvan kaverin makiat aurinkolasit päässä. Jostain syystä nää kuvat tuo aina hymyn mun huulille. Alemmassa kuvassa oon Tatun kans Lumilinnassa ja laskettiin mäkeä semmosella renkaalla, mutta eihän se ihan putkeen menny. :-D


                                                                            Kuva hiusmokastani

Hiusmokia mulla on varmasti ollut riittämiin, aina liian lyhyistä etuhiuksista kaikkiin muihin katastrofeihin, mutta ensimmäisenä nyt tuli kuitenki mieleen tuo karmea hiuslisäke! Kattokaa nyt tuota, hirveää hamppua. :--D Mitähän mun päässä on oikeen (silmien ja tuon lisäkkeen lisäksi..) liikkunut?


                                                Kuva joka on otettu erittäin kuumana päivänä

Ei mulla oikee löytynä tähän mitään, mutta päädyin kuitenki tähän otokseen. Tän kuvan otto hetkellä oli melko kuuma ja vappuinen iltapäivä. Makoiltiin vaan porukalla trampoliinilla, ku ei oikein muutakaan jaksanut. Oikiastaan se oli kyllä ihan tosi mukavaa - siihen asti kunnes Ninni mursi jalkansa.. :-D

En ala haastamaan tähän erikseen ketään, mutta tehkää ihmeessä jos vaan yhtään kiinnostusta riittää! :-) Mulle tän tekemisestä ainakin tuli hyvä mieli. :-D

4 kommenttia:

  1. Oi tällaiset postaukset on aina niin hauskoja :)

    VastaaPoista
  2. Voi ei mustat lökärit!
    Tunnustan: Minullakin tuolla vaatekaapin perällä löytyy juurikin mustat miesten housut, joita pidin joskus yläasteella erittäinkin alhaalla, käytin miesten 3X:n huppareita, T-paitoja, cappeja... Ja olen 161 cm pitkä. Mutta sitäkin kovempi jätkä olin joskus!
    Pisteet sinulle päiväni piristyksestä ja oikeasta asenteesta! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, eikä! Multa löyty kans vielä vähän aikaa sitte kaapista nuita ah, niin ihania lökäreitä, mutta nyt viime muuton yhteydessä raaskin vihdoinki luopua niistä. :-D Kiitti sulle piristäväsdtä kommentista! Alko hymyilyttään. :-)

      Poista