30 lokakuuta 2012

Kun tihuttaa ja pekka pouta on lomalla, silloin on paljon huolia sateenvarjottomalla

Onneks tuo tyhmä maanantai on nyt jo takanapäin niin saa iloittua hieman arjestakin. :-D Koitin tosiaan eilen soitella sinne päiväkodin johtajalle, mutta en saanut yhteyttä. Tänään sitten soittelin taas yhtä huonolla menestyksellä, joten päätin pirauttaa samaisen päiväkodin tiiminvastaavalle, jolta kuulin, että minun pitäisi soittaa näistä asioista johtajalle. Tässä kohtaa meinasi jo pieni epätoivo iskeä, mutta kerroin yrittäneeni tavoittaa kyseistä henkilöä jo kaksi päivää ilman tuloksia, joten hän sitten lupasi järjestää tapaamisen huomiselle. Oli tosi mukavan oloinen ja ymmärtäväinen ihminen siellä langan toisessa päässä, ja nyt toivon entistä kovemmin saavani paikan. Ainakin kuulosti siltä, että luultavasti tuonne pääsee! :-) Heti on paljon parempi mieli, ja oonkin täällä aamupäivästä vetänyt voitontanssia villasukat jalassa. 






Ulkona on ihan hirveä lumimyräkkä, mutta onneks mulla ei olekkaan mitään menoja tälle päivälle, joten voin hyvällä omatunnolla käpertyä viltin alle katsomaan vaikka televisiota villasukkineni. Oon ihan innosta piukeana ajatellessani, että pian minäkin saan oman osuuteni arjen rutiineista. :-) Oon työskennellyt päiväkodissa viimeksi joskus viisi vuotta sitten, ja odotan sitä kyllä innolla! Vuosina 2011 ja 2012 olen työskennelyt lastenkulttuurin parissa ja kesällä nuorisotyöllä lastenohjaajana, joten kokemusta onneksi löytyy jo hippusen verran. Kyllä mä olen tässä muutaman vuoden aikana ainakin sen tajunnut, että lapset on se mun juttu. Lasten parissa mä haluan tulevaisuudessakin työskennellä, mutta se missä muodossa, onkin täysi mysteeri.

Ps. Otsikko on tästä kipaleesta. Törmäsin tuohon tänään Youtuben kautta ihan vahingossa, ja tuli ainakin kunnon yläastenostalgiat. :-D Rihanna, rihanna, täytyy uuniin pannari panna.. Haha.

Translate: It might be snowing outside, but I'm still feeling sunny!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti