23 toukokuuta 2012

Yo-hommia.

En oo saanut kirjoitettua mitään, koska mua ahdistaa kuvien puute niin kamalasti. Nyt ajattelin, että menen sieltä  mistä aita on matalin ja käytän vanhoja otoksia. Ei se mitään, sillä ne kuitenkin liittyvät asiaan.

Mun oli tarkoitus mennä varaamaan valokuvaamosta aika, että saisin kivoja yo-kuvia, mutta sitten kurkkasin meidän keittiönkaappiin, joka oli täynnä nuudeleita ja sen jälkeen jääkaappia, joka oli täynnä ei-niin-yhtikäs-mitään. Kaappiin kurkattuani katsoin kulunutta kukkaroani, josta olisi sen avattuani lennähtänyt vain pieni kärpänen jos elämä olisi sarjakuvaa. Tulin siihen lopputulokseen, ettei mulla yksinkertaisesti ole varaa käydä valokuuvamossa ottamassa mitään kuvia. Suunnitelmissa oliskin siis lainata joltain tutulta järjestelmäkameraa ja "palkata" vaikka tuo minun ukko sinne kameran taakse heilumaan. Mietin tänään pääni puhki pohtiessani sopivaa kuvauspaikkaa.

Mun tekis mieli ottaa ne kuvat mun mummolassa - tai ainakin sillä alueella. Siellä on niin kaunista ja se on mulle tosi merkittävä paikka.











Vielä ei oo noin vehreää, mutta eiköhän se siitä pikkuhiljaa. Toivottavasti kaikki onnistuu ja Tatu suostuu lähtemään tuonne asti. Pitänee suostutella jahka se tulee takaisin kotiin. :-D


Translate: I think I wanna have my graduation photos taken at the area where my grandma lives. It's so beautiful to me.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti