22 toukokuuta 2012

Puhelimeen tallentuneita otoksia

Viime viikko oli ihan älyttömän kiireinen ja viikonloppukin kului pihatöissä isän luona. Kamera ei ole kulkenut mukana, mutta kännykkä on sentään ollut mukana. Tiedättekö mikä muuten on parasta pihatöissä? Se kun voi välillä pitää tauon ja ryhtyä grillaamaan!



Grillattu maissi on kyllä mun kesän ehdoton ykkösherkku - siis heti jäätelön jälkeen. Ihanata ko alkaa vihdoinkin ilmat lämpenemään niin uskaltautuu itsekkin vähän ulkoilemaan. Mun kesähöperöitymiseni huomaa viimeistään siitä, että olin viikonloppuna vapaaehtosesti ostelemassa ulkokukkia ja istuttelemassa niitä iskän pihalle. Hullu mikä hullu, mutta se oli yllättävän hauskaa puuhaa. :-D Kesä ja kärpäset, trallallalaa. Jos ois vielä vähän lämpimämpää, niin tää aika ois just parasta, ei oo nimittäin vielä sääskiä, niitä inhoja verenimijöitä.

Kaiken grillailun ja pihatöissä puurtamisen ohella oli pakko myös askarrella niitä yo-kutsukortteja. Alhaalla muutama hassu versio, joita suunnittelin. Aika tylsiä tuli, mutta kelvatkoon. Ne näytti paljon hienomamalta ko ne oli isossa nipussa ja kaikki oli vähän erilaisia. Harmi ko en ottanu siitä kuvaa. Nyt kutsut on jo onnellisesti matkalla kohti oikeita osoitteita, ainakin toivon mukaan. Vielä ois muutama yksilö, jotka pitäis toimittaa itse. Äidin kutsun kanssa mulla on hieman hankaluuksia, sillä en tiedä missä se asuu, eikä sen tietoja löytynyt edes Fonectasta. Hmm.


Mulla alkaa tää "työttömän" arki käydä jo aika lailla tylsäksi, kun ei ole niin yhtikäs mitään tekemistä. Tänään heräsin yhdentoista jälkeen siihen kun postimies rimputti ovikelloa. Pomppasin sängystä ylös ja vedin pyjamahousut jalkaan ja ryntäsin avaamaan ovea. Olin vissiin aika pöllähtäneen näkönen, koska se postimies kysy aika sarkastisesti multa, että: "ethän vaan ollu nukkumassa?" ja naureskeli vielä siihen päälle. Kaiken lisäks se oli sama tyyppi, joka kävi myös viime viikolla, ja silloin kävi tismalleen samalla tavalla.. :-D

Äsken kävi mielessä, että voisin alkaa siivoilemaan, mutta njääääh. Taidan käpertyä Lunan viereen "päiväunille". Se odotteleekin mua jo selkeästi tuolla sängyn päädyssä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti