11 toukokuuta 2012

If men liked shopping, they'd call it research

Eräänä aamuna, muutamia päiviä sitten, tapahtui varsin eriskummallinen asia - herättiin nimittäin Tatun kanssa jo aikaisin, ja keiteltiin keittiössä kaurapuuroa jo seitsemän aikaan. Naureskelin huvittuneena ja kysyin, että: "Tämmösiäköhän me ollaan sitten vanhoina? Herätään aikasin ja keitellään puuroa".

No jos tuo oli jo mun mielestä hassua nii mitähän tää tän aamuinen sitten oli? Heräsin vapaapäivänä jo seitsemältä, ja menin Tatun kyydissä kaupunkiin kahdeksaksi. Puoli yhdeksältä olin jo Torniossa. Mitä hittoa mä niin aikaisin lähdin. No, se harmitti vasta paikan päällä, kun huomasin, että kaupat aukeaa vasta kymmeneltä. Kuljeskelin kauppakeskuksella sitten muuten vaan, ja hain aamupalaksi kolmioleivän, jonka nautin hienostuneesti naisten vessassa. Liikkeiden auettua pyöriskelin sitten liikkeissä vanhusten ja koulusta lintsaavien teinien keskellä.

Tarkotuksena oli lähteä H&M:lle metsästämään niitä Fashion against aids -malliston ihanuuksia, mutta eihän niitä nyt tuonne tuppukylään ollutkaan tullut. Höpsö minä. Ostelin sitten pari muuta kivaa juttua.

Toppi, Gina Tricot, 19,95 euroa / Shortsit, H&M, 14,95 euroa

Venytysteni vuoksi olen jäänyt paitsi lähes kaikista ihanista sulkakorvakoruista, joten päätin sitten ostaa tuon ihanaisen topin, jossa on sulkakuvia sekä hapsuja! Heti on parempi mieli, haha. Tein myös tälle keväälle ensimmäisen mintunvihreän ostokseni, nuo shortsit nimittäin.

Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping.  -Bo Derek

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti