10 maaliskuuta 2013

Valintoja, valintoja

Huhhuh. Vaikka oon kylpytakki päällä koko aamun hengaillutkin, niin tää sunnuntai on kyllä ollut kaikkea muuta kuin rento! 


Tänään päätin vihdoinkin tarttua härkää sarvista, istahtaa koneelle paperikasoineni ja surffailla kohti yhteishakuja. Mulla jännitti niin, että maha oli kipeä ja oksetti. Mielessä kytee pelko, entä jos minua ei valita tänäkään vuonna? Yritin pohtia mielessäni vielä vaihtoehtoja, vaikka valintani olivatkin jo melko selkeät. Tuo yhteishakulomakkeiden täyttäminen on jotenkin ihan hirveän ahdistavaa. Pikkutekstien tapitusta, keskiarvojen laskemista ja itsensä typeräksi tuntemista. Hyih, puistattaa. Onneksi urakka on nyt ohi.. Vielä pitäisi lähettää kopiot todistuksista oppilaitoksille ja se ois sitten siinä.



Nyt oikeasti kaikki peukut ja pottuvarpaat pystyyn, että pääsisin tänä vuonna opiskelemaan! Mun on ihan pakko päästä! Ootteko te hakenu jo yhteishaussa? Mitä ajattelitte lähteä opiskelemaan? :-)

Mutta lopuksi vielä vähän hyviä uutisia: pääsin töihin kouluavustajaksi eskariin ja eka työpäivä on huomenna! Hitsit miten mua jännittää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti