27 huhtikuuta 2012

Asuntopostaus - kylpyhuone

Tänään pääsette kurkistamaan meidän kylppäriin. Se mahtaakin olla todella mielenkiintoista! No ei vaan, itse ainakin olen sen verran utelias, että ois aina kiva käydä kurkkimassa kaikkien asuntoja. Tykkään meidän kylppäristä koska se on ISO. Mun huikeilla kuvaajan lahjoillani sain tietysti senkin näyttämään pieneltä, mutta ei se mitään, käyttäkää mielikuvitusta, haha. Edellisen asunnon vessa oli aivan pikkiriikkinen, mutta nykyisessä vessassa mahtuisi pitämään vaikka pienet juhlat! Minkähänlaiset juhlat nekin mahtaisi olla?



 Saunan ovelta. Ja hupsis, on hieman likainen peili.

Vasemmalla suihkukopperomme. Tai no sermi se vain on.

Oon muuten äärimmäisen iloinen omasta pesukoneesta! Ei tarvi rampata kellarissa pyykkituvalla, vaikka tässä talossa se onkin tosi toimiva ja siisti. Meidän ihanassa pikku "kylpylämaailmassa" on myös sauna! Kirjotan tätä hirveällä hopulla, koska mulla on jo hirveä hinku löylyttelemään!

 Saunan ovelta.

 Saunan alalauteilta.


Viimeinen kuva onkin otettu mun saunomispaikaltani, ja sinne taidankin suunnata juuri nyt! Hauskaa perjantai iltaa kaikille!


Translate: Welcome to our bathroom!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti