16 huhtikuuta 2012

“Any man can be a father, but it takes a special person to be a dad”

Tänään on mun iskän synttäripäivä ja tekasin eilen illalla sille pikasesti itte tuommosen kortin, jossa on 
isi-Homer. Meiän perheessä on aina tätä Simpsonit-läppää, haha. Meillä kaikilla on muuten synttärit kätevästi samassa kuussa, ja vieläpä tasan viikon välein! Viime maanantana mun pikkuveli täytti 17, tänään iskä täyttää 45, ja ens maanantaina mä täytän 20. 



Ämmi, eli mun isän äiti, on tänään Kemissä ja se aiko tehä kaikille ruokaa, joten tänään mun ei tarvi kokkailla mitään. Jee! Oonkin sopivasti paastonnut koko päivän. :-D Sitte ku Tatu tulee kotiin niin lähdetään kiikuttamaan tuo kortti ja itsemme iskän luo. Toivottavasti on hyvvää kakkua, terveisin ahmatti.


Ei muuta ko hyvvää syntymäpäivää iskälle! :-) ♥




Translate: Happy birthday father Simpson.. I mean, DAD! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti