24 tammikuuta 2012

Uutta krääsää.

Eräänä päivänä kun olin vielä autuaan tietämätön suurista rahahuolistani, Ukko vei minut Seppälään, josta lähti mukaan pari pikku juttua:

Ostin kaksi paria lisää näitä sulkakorviksia jotka minulla jo entuudestaan on vaalean beigen värisenä, koska ne olivat malliltaan juuri täydellisiä askarteluideni kohteeksi.





Mukaan tarttui myös tekoripset, joilla hintaa oli vain vaivaiset 2,95 euroa. Olen todella laiska käyttämään tekoripsiä, mutta ehkä näille tulee vielä jotain käyttöä!




Kultainen glitterilakka lähti kassan kautta kotiini pienen harkinnan jälkeen. Mulla tuli siitä ensin sellaiset epämiellyttävät ysärivibat, mutta se oli sittenkin tosi hyvä ostos.



Ja viimeisimpänä, muttei suinkaan vähäisimpänä: pompuloita! Oli jo aikakin ostaa nuita pieniä ja viheliäisiä kumirenksuja, jotka unohtuvat aina ostoskorista. Mulla olikin jäljellä enää yksi kappale, joten ihan hyvä että nyt on ainakin varalla muutamia. :-D Harmi vaan, ettei ollut tummanruskean värisiä.




Tästä lähtien mun ostokset taitavatkin sisältää lähinnä ruokaa, konseptipaperia, pyyhekumeja ja kyniä. :-D

Ps. Kuvat on kökköjä, koska jokaisen kuvan ottamisen jälkeen kamera sammui. Patterit on yhä lopussa, ja käytiin tänään jopa kaupassa, mutta unohdin ostaa niitä lisää. Äh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti