18 tammikuuta 2012

Pyttipannua ja penkkaripukuja.

Tänään on ollu pitkä päivä! Tai ainakin se on tuntunut siltä. Koulu loppui vasta 15.45, jonka jälkeen lähdin Ukon ja hänen ystävänsä Nikon kanssa ruokaostoksille. Kaikkia kiukutti kaupassa, koska nälkä oli hirmuinen.

Päädyttiin ostamaan kaks pussia pyttipannua ja mennä paistelemaan sitä Nikon luo. Otettiin halvinta pyttäriä, ja siinä oli ihan liikaa perunaa ja liian vähän makkaroita! Ainakin Ukon mielestä. Oikeastaan ne potut onkin parempia, joten ihan hyvä niin päin, haha.





Kävin myöskin hakemassa postista mysteerisen pakettini, joka oli kuin olikin penkkaripuku! Se ei sinänsä ole mikään erikoinen, mutta mun mielestäni se on hauska. Se teki mut myöskin hyvin iloiseksi, joten se kelpaa mulle mainiosti! Olisin periaatteessa saanut osallistua penkkareihin jo viime vuonna (jotkut kaksoistutkintolaiset osallistuvat 3. ja 4. vuonna), mutta liian monella oli sama puku kuin minkä itsekin olisin halunnut, joten päätin jättää pukeutumiset välistä. Selvennän kuitenkin, että en mennyt paikalle alasti.




Näin kaksoistutkinnon viimeisenä vuonna olen saanut huomata ainakin yhden huonon puolen tässä vuotta normaalia pidemmässä opiskelussa, nimittäin sen, että kaikki entiset luokkakaverit ja ystävät ovat valmistuneet jo vuoden ennen minua ja juhlineet omat penkkarinsa (joissa itsekin olin mukana). Itse penkkaribileet mietityttävätkin minua, sillä en juurikaan tunne muita nykyisiä abeja. Pitänee värvätä muita tukijoukoiksi. :D

Myös tässä iässä on kurjia puolia. Lähes kaikki ystävät ovat nimittäin muuttaneet muille paikkakunnille opiskelupaikan tai työn perässä. Osa heistä puolestaan on tälläkin hetkellä armeijassa.


Ps. Asiasta kukkaruukkuun - meille on tullut jostakin kukkakärpäsiä ja ne ärsyttää mua suunnattomasti pörräämällä kirkkaan näytön edessä.

Pps. Taaskaan ei ollut kameraa matkassa mukana, joten kuvat on weheartit.comista. Yritän olla tästä lähtien tarkempi, ja muistaa kuljettaa kameraa mukana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti