10 tammikuuta 2012

Viikonloppu Part 2

Launtai-iltana sen jälkeen kun tytöt ja minieläintarha poistuivat meiltä, alkoikin meille jo virrata lisää porukkaa. Mulla oli kiire valmistautua ja laittautua, mutta tietenkään musta ei ole viikonlopulta yhtään kuvaa, koska olin itse taas visusti kameran takana. Aina sama juttu. Mun kuvatiedostot on täynnä kuvia kaikista muista paitsi musta itsestäni. Toisaalta, ehkä parempi niin!

Ensin me katottiin Jonnen, Nikon, Tuomaksen, Ukon, Vileksin ja Aneten kans telkkarin kautta youtubesta jotaki pöhköjä videoita.



Tää viikonlopun vietto oli lähinnä sitä varten, että me hyvästeltiin Vileksi (ja sen entiset piiiiiiitkät hiukset), koska se lähti nyt maanantaina armeijaan. Mulla oli aika heikko rahatilanne alennusmyyntien jälkeen, joten olin ihan sillä fiiliksellä, että oon selvinpäin mutta lähen kuitenkin baariin seuraksi.

Mutta jokin esti mun raittiit suunnitelmani, kas tässä, esittelen teille meidän vihanneslokeron:

On siellä alla porkkanoitakin. Ihan varmasti!

Sen lisäks Jonne ja Vileksi tekasi mulle parit drinkit. Tässä on meidän olkkarinpöytä, joka oli tässä vaiheessa valmiina olutpelejä varten. :-D


Tämän jälkeen matka jatkuikin taksilla kohti Koodia ja Ilonaa, sekä tanssilattioita. Ensimmäistä kertaa vietin sellasen illan, että mulle tarjottiin kaikki juomat! En ostanu itse ainuttakaan drinkkiä koko iltana, koska koko ajan joku oli kantamassa niitä mulle. Erikoista ja vallan hauskaa, tosin ei sitten seuraavana päivänä niinkään. Viiminen lomapäivä kuluki kivasti huonovointisena sängynpohjalla. Plus, että mulla on vieläki jalat ihan kipeänä tanssimisesta. 

Aamulla päivällä kun heräsin, niin olivat meille majoittuneet vieraatkin jo ehtineet hipsiä koteihinsa, ja heistä muistutti enää vain viesti eteisen tussitaululla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti