31 tammikuuta 2012

Tympeä tiistai.

Tiistait on yleensä ollu mun onnenpäiviä, mutta tämä päivä on kyllä ollut poikkeus, joka vahvistaa säännön.
Koulupäivä mateli hitaasti, ja meillä oli englanninkokeen tilalta tavallinen tunti, ja tottahan toki se koko "koeaika" hyödynnettiin - toisin sanoen siellä piti istua sitten kaksi ja puoli tuntia horroksessa. 

Kaiken lisäksi oli vielä tosi homssuinen olo. Kaikki tuntu olevan huonosti, korvia myöten.

Englannintunnilla olin omissa maailmoissani.


Koululla oli taas vierailemassa ammattikorkeakoululaisia, jotka opiskelee sairaanhoitajiksi englanninkielisessä koulutuksessa. Ne piti puuduttavan luennon liikkumisesta ja ruokavaliosta. Yhtä niistä näytti jännittävän aika paljon, ja se "sano" jokaisen englanninkielisen sanan jälkeen "öö..", joka alkoi kuulostaa mun päässäni todella häiritsevältä. Loppujen lopuksi en jaksanut keskittyä koko luentoon, ja ainoat asiat mitä kuulin, olivat "öö..öö..öö.."

Luennon ja kuullunymmärtämiskokeen jälkeen myöhästyin ensimmäisestä bussista, ja jouduin hillua koululla vielä ylimääräisen tunnin. Päästyäni vihdoin bussiin ja taaperrettuani pysäkiltä pakkasessa kotiin, mua odotti kotona kissan ripulit tyynyllä ja lattialla. Yäk.


Ilkeä kakkapylly.

Nää pakkasetkin alkavat jo pikkuhiljaa tympiä. Mites ne eiliset -28 astetta? Huh!

Meiän kerrostalon pihalta. Hrrr!

Huomenna ois myös terveystiedonkoe, johon mun pitäis vissiin alottaa lukeminen. Huokaus. Ei kai se auta ko kaivaa taas ne kirjat ja vihkot esille..

Mun tiistai on ihan sukasta. :-( Mites muilla menee?


Ps. Kuten huomaatte, niin nyt on taas kuvia! Ihana Ukko toi eilen kaks paketillista pattereita, jes! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti