17 tammikuuta 2012

Lusmuilu päivä.

Tän päivän huonot jutut:

- Heräsin aamulla herätyskellon epämiellyttävään ääneen, ja kurkkukin oli kipeänä. Päätin laittaa herätyksen pois päältä ja jatkaa unia. Toisinsanoen oon ollut pois koulusta jo kaksi päivää.

Mun yöpöytä, ja sen takana Herra Pallero sekä Masu. :-D

Aamu-unisia tyyppejä.


Tän päivän hyvät jutut:

♥ Mun nukkuessani Ukko oli siivoillut.

♥ Ämmi oli käymässä mun isän ja veljen luona, joten mentiin sinne syömään perunoita, lohimedaljonkeja ja sitruunakastiketta. Jälkkärinä oli uuniomenoita ja vaniljakastiketta. Namnam!

♥ Sain vähän aikaa sitten tekstiviestin, että mulle on tullut postiin paketti! Nyt täällä jännään, että onko se mun tilaamani penkkaripuku, vaiko paketti tutuiltani Belgiasta! :-)

Toinen puoli meiän keittiöstä.

Viime vuoden penkkareista. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti