13 tammikuuta 2012

DIY-sulkakorvikset venytetyille korville

Hei vain!

Siitä asti kun kattelin netissä kaikkia ihania korviksia, mulla on ollut ihan hirveä himo ostaa jotkut itsellenikin. Tänään kiertelin vähän kaupungissa, ja löysinkin itselleni sulkakorvikset, joita hieman muokkaamalla voin itsekin niitä pitää!

Oon miettiny tällaista projektia jo pidemmän aikaa, mutta vasta tänään sain aikaseksi toteuttaa sen. Tällä tavoin voit tehdä moiset itsellesikin, jos omista venytetyt korvanlärpäkkeet:


1. Osta semmoiset korvakorut, joista tykkäät. No shit Sherlock.. Kannattaa tietenki ottaa semmoset missä on tarpeeks pinta-alaa, että plugi jonka liimaat noihin kiinni peittyy kokonaan.


2. Leikkaa korviksista se hassu pieni rinkula (ja lukko-osa) irti pihdeillä tai saksilla. Tässä tapauksessa hyvät sakset kävi mainiosti, sillä tuo korujen materiaali oli aika heiveröistä.


3. Laita muutama tippa pikaliimaa korvakorumötkäleen yläosaan. Levitä samaista liimaa myös plugin toiselle puolelle, ja aseta kappaleet toisiinsa kiinni. Paina korua ja plugia toisiaan vasten n. 10 sekuntia, liimasta riippuen.


4. Toista sama toimenpide toisellekin korvakorulle.

5. Laita helyt korviin ja hymyile! :-)



Tuossa korun yläosassa näkkyy tietenki tuo pieni reikä, jossa se rinkula ja lukko on ollut kiinni, mutta ei se minua haittaa. Oon ollu tänään superhyperonnellinen, koska en edes muista millon oon viimeks käyttäny roikkuvia korvakoruja, tai ylipäätään mitään korviksia! Ehkä joskus 8. tai 9. luokalla? Oon vaan hymyilly ko joku idiootti. :-D

Kivaa perjantai 13. päivää muillekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti