02 heinäkuuta 2013

Hello, heinäkuu!

Vou, koko kesäkuu mennä hujahti enkä oo kirjoitellut pitkään aikaan! Kaikenlaista on ehtinyt tässä muutamassa viikossa tapahtua, mutta taas kerran kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle, koska ilman kuvia kirjoittaminen tuntuu ihan pöhköltä. Tällä kertaa meidän koneesta on muisti ihan loppu, joten sinne ei mahdu kuvia, eikä se anna käsitellä niitä siellä valmiiksi oleviakaan, mur! :-D Nyt tulee siis tiivistetty postaus ilman kuvia, nyyhkis. Ajattelin listata vähän kivoja ja ikäviä juttuja mitä viime aikoina on sattunut. Enimmäkseen kuitenki niitä kivoja!

- en päässyt tänäkään vuonna AMKiin..
+ mutta pääsin kuitenkin ammattikouluun ja yks mun ja Tatun kaveri tulee mun kanssa samalle luokalle!
- asustelen tällä hetkellä Oulussa yksinäni, sillä Tatu muutti kesäksi Kemiin :<
+ parin viikon päästä lähdetään yhdessä viikoksi Helsinkiin ihanan Lauran luo! Samalla reissulla poiketaan myös Lahteen juhlimaan Samulin synttäreitä.<3
+ vietettiin tänä vuonna hauska cityjuhannus hyvällä porukalla! Ekaa kertaa menossa mukana oli myös mun pikkuveli, joka oli aika hassua! "Pliis, älä sano mua pikkuveliks, sano vaan veli" :-D
+ viime viikon majailin kissojen kanssa iskän luona, vietin aikaa myös mun veljen kanssa ja näin kavereita. Ouluun muuttamisen jälkeen on ollu hirveä ikävä Katria, joten sitä on aina kiva nähä.

Ennen juhannusta käytiin myös Tatun perheen/sukulaisten kanssa Aavasaksalla mökkeilemässä ja sekin oli kyllä melko kivaa! Tatulla on kyllä tosi kivat sukulaiset! :-)

Ainiin.. Oon haaveillu jo pidemmän aikaa palaavani taas vähän vaaleampaan hiustyyliin, joten tänään päätin vihdoin alkaa toimia. Nyt yhden värinpoiston ja blondauksen jälkeen, mulla on melko oranssit hiukset, huhhuh. Järkytyn joka kerta kulkiessani peilin ohi! :-D Koitan nyt kärvistellä tämän pehkon kanssa vielä tovin, antaen hiuksille lepoa ja hoivaa. Sitten uutta yritystä. Ihan blondiksi ei ole todellakaan tarkoitus värjätä, vaan tähtäin lähinnä mahdollisimman lähelle omaa luonnollista väriäni. Selattuani eri foorumeita muutaman päivän ajan, olen oppinut ainakin sen, ettei tämän asian kanssa kannata hoppuilla, vaan luultavasti se vie aikaa. Harmi vaan, että oon aika kärsimätön tyyppi, haha.

Ajattelin vaan käydä ilmoittamassa, että hengissä ollaan! Nyt se on tehty, joten voin jatkaa telkkarin töllöttämistä, haha. Heipat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti