08 heinäkuuta 2013

Mökkielämää + haaste

Käytiin ennen Juhannusta mökkeilemässä Aavasaksalla, sillä koko meidän seurue (mua lukuunottamatta) osallistui siellä Aavasaksa cupiin, elikkä Darts-harrastuksen perässä mentiin. Kaikilla mökeillä oli söpöt nimet, jotka oli otettu Lumikista ja seitsemästä kääpiöstä. Meidän mökki oli Lumikki. Mökissä oli kahdeksan nukkumapaikkaa ja pieni sauna, suihkutilat sekä ihan oikea vessa, jes! Olin jo valmiiksi kauhuissani ajatellessani kamalia ulkohuusseja, mutta sellaisiin ei onneksi tarvinnut astua jalallakaan. :-D


Tää alempi kuva on otettu meidän mökin edestä, ja tuo tien toisella puolella näkyvä rakennus on se "ravintola", jossa kaikki pelit pidettiin. Kivaa kun sinne ei ollut pitkä matka, niin tällainen laiskamatokin jaksoi sinne helposti vaeltaa, haha. Toisella puolella tietä oli myös lisää mökkejä. Ainiin, ja tuo kuvassa näkyvä lätäkkö.. noh, mun talviturkki on nyt sitten siellä. Hyi. Kaikkea sitä tekeekin, kun joku sanoo, että: "et varmana edes uskalla" :-D



Ei väsytä, ei väsytä, ei. Silmät on ihan apposen auki. Tuolla hetkellä ois vaan ollut sata kertaa kivempaa jäädä mökille pötköttelemään. :-D


Olin ihan innoissani kun näin nuo kyltit, joista ilmeni, että ihan lähellä on näkötorni ja näköakakahvila ja kaikkea, äh! Mua harmitti ihan suunnattomasti kun kukaan ei lähtenyt käymään mun kanssa siellä. :-D


Meillä oli mukana myös ihana mökkikoira, Jade.♥

Väsy, väsy. Viimeisenä mökkeilypäivänä meillä kävi vieraita Kemistä, ja niiden mielestä mä olin kuulema porukan pirteimmän näkönen, joten voitte kuvitella millanen olo muilla mahto olla, haha. Mun riutunu olo johtu jäätävästä flunssasta ja nousevasta kuumeesta, kun toiset taisi saada oman kökön olonsa pullotettuna.



Käytiin Tatun kanssa kallioilla ihastelemassa siistejä maisemia!



Oon koko kesän ihmetellyt, että mihin kaikki sääsket on menneet täältä Kaukovainiolta, mutta ilmeisesti nekin oli lähtenyt mökkeilemään Aavasaksalle, sillä en oo varmaan koskaan nähnyt yhtä paljon sääskiä samassa paikassa! Alla oleva kuva kiteyttää hienosti kaikki ulkoiluhetket:


Haha, en voi olla nauramatta tälle. Hirveä flunssa päällä, joten nenäliinat oli ihan parasta seuraa. Aivastutti ja sääsket kiusas. Sellasta se on! :-D

Ainiin, sain joskus kesäkuun alussa Jotain Vikaako? -blogin Maijulta haasteen, joten taidanpa nyt tehdä sen tähän samaan syssyyn! Haaste menee näin:


"Jokainen haasteen saanut keksii kolme asiaa itsestään, joiden uskoo olevan niin erikoisia tai poikkeuksellisia, että voisi noilla jutuilla "päihittää" kanssabloggaajat. Kun kolme asiaa on keksitty, haaste heitetään eteenpäin viidelle bloggaajalle, joiden täytyy vastata kysyjälle ja haastaa seuraavat viisi tyyppiä"

En ole koskaan...

1. Lasketellut (tai edes käynyt Levillä, Ylläksellä, Rukalla yms.)
2. Käynyt ulkomailla Ruotsia kauempana.
3. Käyttänyt Instagramia! 

Heitän haasteen heille:

Laura - Perhoslapsi
- Rose - Have A Nice Day
- Noora - Bulletproof
- Pilvi - Pilvilinnoja
- Laura - Moridiculous

Saa tehdä, mut ei oo pakko hei! Haha. Tähän onkin hyvä päättää tää kirjottelu. Nyt alan nauttimaan aamupalaa ja sitten lähdenkin polkemaan kauppoja kohti, sillä uudet bikinit olis saatava. :-) Aurinkoista maanantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti