12 heinäkuuta 2013

Yksinäinen kissamuori

Tänään oon kyllä huomannu sen, että oon niin eläinihmisiä kuin vaain olla ja voi. Luna on ollut meillä nyt reippaat kaksi vuotta, ja Leevi reilun vuoden verran, enkä enää ollenkaan osais elää ilman niitä. Mulla on ollut niiiiiin hankala ilta nyt kun kissat on viety mun veljen luokse hoitoon ja mä hengailen kotona yksinäni. Me lähdetään Tatulin kanssa lauantaina Helsinkiin viikoksi, joten kisulit oli vietävä hoitoon, ja siellä ne tulee olemaan ainakin ensi viikon sunnuntaihin asti. Mua ihan huvitti, kun huomasin, että karvalapset oli olleet poissa vasta vartin verran ja mulla oli jo niin kamala ikävä, että meinasin vieräyttää muutaman kyyneleenkin, haha. Näen koko ajan sivusilmällä, että jompi kumpi niistä nukkuu jossain taustalla, mutta kun käännähdän katsomaan, niin paikalla onkin vain tyyny tai myttääntynyt paita. En oo koskaan ollut kotona ilman kissoja, ja reissussakin ilman niitä korkeintaan muutaman päivän (useimmiten otan ne aina matkoillekin mukaan). Välttelen varmaan nukkumaan menoa viimeiseen asti, koska oon niin tottunut, että varsinkin nyt yksin ollessani kisuset kömpii mun viereen tai päälle nukkumaan.♥ Hullu kissamuori ei ole mitään ilman kissoja. :<









Voi miten ikävä mulla on pulleaa pikkulunttia.♥ Toivottavasti ne ei luule, että oon nyt hylännyt ne. Okei, nyt ryhdistäydyn. :-D Mieltä piristää kuitenkin tieto siitä, että ylihuomenna vihdoinkin lähdetään reissuun, jota on jo niin kauan odotettu! Mulla onkin jo niin ikävä Lauraa ja Samulia, että meinaan ihan pakahtua! Ihanaa päästä käymään jossain, ja varsinkin kun en oo koskaan päässyt Helsingissä kunnolla käymään. :-) Tatuakaan en oo nähnyt pitkään aikaan muuta kuin viikonloppuisin, joten on tosi kivaa päästä yhdessä johonkin kokonaiseksi viikoksi. :-)

Ps. Haluan kiittää kaikista kommenteista mitä oon teiltä saanut! Luen kyllä kaikki kommentit, mutta joskus unohdan (tai en vain yksinkertaisesti osaa) vastata niihin, mutta arvostan silti niistä jok'kistä! :-) 

Translate: I have to survive a whole week without the company of my dear little cats! They've been away for four hours now, and I feel like I'm already losing it... - The crazy cat lady

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti