12 toukokuuta 2013

Sunnuntaihöpinät

Hejsan, ja hyvää sunnuntaita (niin.. ja sitä äitienpäivää!) Tänään mulla on ihan tavallinen päivä, mitä nyt oon ehkä normaalia jännittyneempi, haha. Tatu lähti aamujunalle äitinsä luokse, kun minä taas puolestani jäin tänne stressaamaan niitä huomisia ammattikoulun pääsykokeita. :-D Oon nyt yrittäny olla ajattelematta niitä, ja oonkin koittanut harhauttaa ajatuksiani mm. leipomalla, siivoamalla, kissojen hemmottelulla ja shoppailemalla. Oon onnistunutkin melko hyvin, sillä yleensä se mun järjetön jännittäminen alkaa jo paria viikkoa ennen itse h-hetkeä, ja sitten oon joka päivä ihan huonovointinen ja maha on kipeä. Oon kyllä ihan ihme stressipallo!








Eilen värjäilin taas hiuksia ja nyt on taas tyvikasvu hetken aikaa poissa näkyviltä. Ihan kivat tuli, vaikka haaveilen kyllä vieläkin niistä vaaleammista hiuksista. :-D Nyt ajattelin hypätä pyörän selkään ja lähteä tsekkaamaan, että osaankohan mä edes sinne koululle.. iik. Haha. Tsemppiä myös kaikille teille joilla alkaa pääsykokeet uhkaavasti lähestyä! :-D

3 kommenttia:

  1. Toivottavasti pääsykoe meni hyvin! Pidän peukkuja, että pääset kouluun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä siitä ainakin hyvä fiilis jäi mulle itselleni! :-) Ja kiitos hirmuisesti! :-)

      Poista
    2. Mahtava juttu, että sulle jäi hyvä fiilis pääsykokeesta! Mulla on vahva tunne, että pääset kyllä sisään. :) Varmaan se ryhmäkeskustelun kankeus johtui siitä, että kaikkia jännitti. Mutta hienoa, että sait kuitenkin jotain sanottua sielläkin. Ja usko pois, varmasti moni siellä pääsykokeissa katsoi myös sinua ajtellen, että näytät rauhalliselta ja pätevältä. ;) Viisaita sanoja kirjoitit uuteen postaukseesi: "Toisaalta ajattelin, että en kai minä nyt ole yhtään sen huonompi ja kaipa minullakin on mahdollisuuksia ihan samalla tavalla kuin muillakin." Kyllä, juuri niin! Minä olen varma, että se psykologi kirjoitti papereihinsa, että "Miellyttävä ja pätevän oloinen tyttö, joka soveltuu loistavasti alalle. Hänet me varmasti otetaan sisään kouluun!" :)

      Ihanaa sunnuntaipäivää sinulle! Tulihan se kesä vihdoin tänne Ouluunkin! :)

      Päivi

      Poista