18 joulukuuta 2011

Minä täällä hei!

Hei vain!

Olen aikaisemmin kirjoitellut Livejournalissa, jossa kirjoitukseni ovat ajautuneet yhä enemmän blogimaisempaan suuntaan, joten päätin perustaa moisen nyt sitten ihan tarkoituksella.


    Kröhöhöm, saanen esitellä itseni:


Olen Niina:
Koko nimeltäni Niina Maria Pauliina. Toki rakkahimmat ystäväni kutsuvat minua usein kuitenkin  myös Nipeksi, Nipsuksi, Niiskuksi, Niiloksi, Kaatikseksi, Kaaliksi, Papuksi tai Oskariksi. Älkää ihmeessä kysykö miksi.

Harrastukset:
"Parhaina päivinäni" olen harrastanut muun muassa jumppaa, kilpavoimistelua, useaa erilaista tanssia sekä Aikidoa. Nykypäivänä olen kuitenkin vaihtanut urheilun lähinnä sohvaperunointiin. Syöminen, tietokonenörtteily, elokuvien ja sarjojen katsominen sekä musiikin kuuntelu kuuluvat mielipuuhiini. Saatan myös taiteilla sekä askarrella kaiken näköistä, jos sille päälle satun. Sama koskee kokkailua ja leipomista, mutta keittiössä olen yleensä lähinnä katastrofi.

Opiskelu:
Päätin peruskouluni keväällä 2008, jonka jälkeen hain Tornion Ammattiopisto Lappialle kuvallisen ilmaisun linjalle. Useista hakijoista huolimatta, sain kuin sainkin sieltä opiskelupaikan. Halusin kuitenkin pitää useampia ovia avoinna, joten päätin hakea myös Kemin lyseon lukioon ja näin ollen suorittaa kaksoistutkinnon. Nyt olen opintojeni loppusuoralla, ja opinnäytetyön tekeminen sekä viimeiset ylioppilaskirjoitukset häämöttävät nenäni edessä.

Perhe:
Olen varttunut kotoisassa omakotitalossa isäni ja itseäni kolme vuotta nuoremman pikkuveljeni kanssa. Meillä oli myöskin ihastuttava Cockerspanieli, Jassu, jota vieläkin ikävöin suuresti. Täytettyäni 18 vuotta muutin ensimmäiseen omaan kotiin poikaystäväni kanssa. Itse olin aina asunnut kaupunkialueen ulkopuolella, joten muutto keskustaan oli hyvin jännittävää. Muutama kuukausi sitten palasimme kuitenkin takaisin seudulle, jossa olen asunut muutenkin koko ikäni. Isäni ja veljeni asuvat noin kahden minuutin kävelymatkan päässä. Nyt asustelemme rauhallisessa kerrostalo kaksiossa, jossa on iso parveke ja sauna! Tykkään tästä kodista hirmu paljon. Hirmu paljon tykkään myös meidän karvavauvvasta, eli kissastamme Lunasta! 

Luna:
Luna on ujo, mutta maailman kiltein kissa. Hankkiessamme Lunan Meri-lapin eläinsuojeluyhdistykseltä, sen nimi oli vielä Leila. Se ei kuitenkaan mun mielestä ollut sopiva nimi suloiselle kissalle (ja se muistutti mua mun edellisestä siivooja työkaveristani), joten päätimme vaihtaa sen nimen Lunaksi. Tosin se Leila nimi tuntu jäävän kaikkien mieleen, ja jostain ihmeen syystä mun ämmi (eli isoäiti) sanoo sitä aina vahingossa Sirkaksi. :D


Se selvästi hoksas että kirjottelen täällä siitä, koska se just hyppäs mun syliin tähän tietokonetuolille, haha.

Ei kai tässä muu auta kuin lähteä rapsuttelemaan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti