21 joulukuuta 2011

Hyppytunti.

Mun lukujärjestykseen tuli muutos näin keskellä jaksoa, ja nyt mulla onkin sitten pari hyppytuntia viikossa. Tänäänkin luppoaikaa oli sen puolitoista tuntia, joten päätin ottaa ajasta hyödyn irti ja painua pitkästä aikaa kirjastoon. Uppouduin vanhojen kirjojen maailmaan ja hypistelin niiden kellertyneitä sivuja, kunnes törmäsin varsin mielenkiintoiseen opukseen! Siinä oli pyllyjä.



En oo piirrelyt paljoa mitään sen jälkeen kun pidin näyttelyn kulttuurikeskuksella viime vuonna näihin aikoihin. Silloin tuli parin kuukauden aikana meinaan sen verran piirtämistä. Ajattelin että ois varmaan hyvä silmäillä anatomia juttuja, sillä olen jo sen verran ruosteessa.




Harvoin iskee moinen pänttäysinto.

Piirtelinpä sitten itsekkin! Maltoin ottaa yhden kuvan, jonka jälkeen unohdin kännykkäkameran olemassaolon totaalisesti.

Kun pääsin koulusta 15.45, niin ulkona oli ihan pimeää. Päätin ensimmäistä kertaa koko jakson aikana taapertaa kotiin nämä hurjat 2,5 kilometriä ihan vain ihmisjalkojeni avulla.


Ulkona sateli lunta.♥ Puhelimen kamera sai kauniin lumisateen näyttämään lähinnä myrksypuhurilta. Todellisuudessa ulkona satoi suuria hiutaleita, jotka leijailivat hitaasti keinuen kohti maata. Mun sisäinen lapseni heräsi eloon, ja en malttanut olla ottamatta hiutaleita kiinni ilmasta.

Huomenna onkin tämän vuoden viimeinen koulupäivä, jonka lisäksi illalla on vielä joulujuhla. Sen jälkeen pääseekin Joulun viettoon. Harmi kyllä osa mun lomastani hupeneekin kemian opiskeluun.. Sain aikamoisen pinon tehtäviä, koska oon muita jo useita viikkoja jäljessä. Toivon mukaan jaksaisin opiskella myös vähän niitä ylioppilaskirjoituksia varten. Oishan se valkoinen myssy nimittäin ihan kiva saada sillä ensimmäisellä yrityksellä. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti