01 kesäkuuta 2013

Teknisiä ongelmia ja jänskäystä

Sortsit pitkästä blogihiljaisuudesta! :-( Meillä on tietokoneessa jotain häikkää, enkä saa kuvia koneelle, niin en oo sitten jaksanut kirjoittaakaan mitään. Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, niin ihan mälsää vaan näpytellä tekstiä ilman kuvitusta.

Näillä helteillä ei oo kyllä paljon tehnyt mieli sisällä istuskellakaan! Puolet hellesäistä oon ollut ulkona seikkailemassa ja rannalla ottamassa aurinkoa, ja toiset puolet oon sairastanut sisätiloissa. Siis kuka nappaa jonkun flunssan +30 poutasäillä? Mulla ois hirveästi asiaa ja ainakin triljoona kuvaa kamerassa odottelemassa koneelle pääsyä, mutta ehkä sitten joskus myöhemmin, höh. Sen verran voin sanoa, että mulle tuli tällä viikolla pääsykoekutsut myös tuonne Oulun ammatikorkeaan! Olin jo unohtanut koko jutun siinä uskossa, etten pääsisi tänäkään vuonna edes sinne kokeisiin asti. Ihanaa päästä edes kokeilemaan tällä kertaa! :-) Kokeet on ensi maanantaina (ylihuomenna, iik!) ja jälleen kerran Tatu karkaa ennen sitä Kemiin, joten saan täällä hermoilla ja jännitellä ihan yksikseni.

Myönnettäköön, että meinasin hieman panikoida kun niissä pääsykoekutsukirjeissä luki, että mukaan pitää ottaa 4-6 sivun mittainen urasuunnitelma (jonka olin myös tietysti jättänyt tekemättä). No ei siinä auttanu voivotella, töiden jälkeen vaan paperia ja penaali reppuun ja rannalle kirjottaan! Muutamassa päivässä sain tekstin valmiiksi ja nyt se on tulostettuna versiona nätisti kansiossa ja voin huokaista helpotuksesta.

Tsemppiä kaikille vielä tuleviin pääsykokeisiin! Ja muistakaa nauttia näistä ihanista aurinkoisista päivistä! Harvoin on näin lämpöstä.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti