31 elokuuta 2012

Ihime avautumista

Eilen illalla palasin reissussa rähjääntyneenä takaisin Ouluun. Eilinen päivä meni itkua tihrustellessa. En saanu ajokorttia, mulla oli ikävä ukkoa ja kisuja, eikä kotiinpaluukaan tuntunu järjestyvän millään. Onneks sain kuitenkin rahat kotimatkaan, vaikka se tulikin odotettua kalliimmaksi. Eb ei tosiaan oo siististi cool. Oon niin vihanen Pelle Miljoonalle ko se on valehellu mulle niissä mainoksissa.    :-D Tästä lähtien kuljen Salmelalla, vaikka se kuinka kolisis.

Olin mun isän ja veljen luona pari yötä, ja sillä välin täällä Oulun kodissa tuntuu kuin jokin olis muuttunut. Kun lähdin täältä viimeksi, halusin päästä takaisin mahdollisimman pian. Täällä kaupunki tuntu kotoisalta, ja vaikka en tunne täältä ketään, en tuntenu itseäni kuitenkaan yksinäiseksi. Nyt tuntui toisenlaiselta.


Sillä välin kun olin poissa, Tatu aloitti koulut. Se ei saanut ainoastaan paria kaveria, vaan kokonaisen kaveriporukan - ja aika laajan sellaisen. Ja niillä on tänään ensimmäiset opiskelijabileet. Vaikka oonkin ukon puolesta hirmu onnellinen, niin samalla mulla itselläni on hirveän tyhjä olo. Mulla ei ole täällä mitään. Oon nyt ensimmäistä päivää kotona yksin, ja tajusin, että tätä se on tästä eteenpäinkin, ellen saa töitä tai opiskelupaikkaa.



Ihan kuin seuraisin muiden kuohuvaa ja värikästä elämää vain sivusta. Kun nää ajatukset pyörii mun päässä, niin tunnen hirveää syyllisyyttä. Ihan kuin en saisi ajatella näitä asioita, koska ne on hirveän itsekkäitä. Jos muilla menee hyvin, niin eihän se oo multa pois. Miks musta sitten välillä tuntuu siltä?


Mulla on paljon kysymyksiä joihin en osaa vastata. Tiedän kuitenkin, että ei ne asiat parane rypemällä itsesäälissä. Ensimmäisenä ajattelin hoitaa nyt raha-asiat kuntoon ja siitä syystä pitääkin marssia tänään työkkäriin ja Kelalle. Jostakinhan se on aloitettava. Maanantaina mun on taas palattava Kemiin, koska mulla on uus inssi. Tällä hetkellä tuntuu, että oon aika pohjalla, mutta ei se auta ku yrittää saada tuulta siipien alle.

Translate: Feeling as lonely as a cloud..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti