10 elokuuta 2012

Autumn is a second spring when every leaf is a flower

Oon vihdoin alkanut hyväksyä sen, että kesä on ohi ja alkaa olla syksy. Päivät ovat jo viileämpiä ja ilmassakin leijuu jo se tietty syksyinen tuoksu. Ensin olin hieman harmissani kellertävistä lehdistä ja siitä, etten enää tarkene uimaan, mutta nyt olen oikeastaan jo aika innoissani. Ulkona on pian kauniin väristä ja saan vihdoinkin kaivaa kaapista esille kaikki mun rakkaat villasukkani, ja pääsen ostelemaan uusia syysneuleita! 

Itse asiassa aloitin syksyyn valmistautumisen jo eilen. Tatu ei antanut mun vielä laittaa villasukkia jalkaan, mutta ostimpas ainakin uuden neuleen ja syksyyn sopivat tennarit! Nyt saatte nähdä jotain suhteellisen harvinaista, nimittäin asukuvia Niinasta. Minusta ei niitä kovin usein nähdä, koska en viitsi vaivata Tatua valokuvaushommilla, eikä mulla kyllä ole niin mielenkiintoisia vaatteitakaan. Nyt esittelen kuitenkin parit ostokset eiliseltä. :-)






Neule, Lindex 24,95 / Farkut, kirppari / Laukku, kirppari (Jouni exclusive) / Tennarit, Skopunkten 199 kr 

En muuten viihdy tuolla kameran edessä mitenkään hirveän hyvin ja se kyllä näkyy. Ihan kamalan vaikeaa olla kuvattavana, ja aina tuntuu siltä, että vähintään jalat on solmussa tai muuten vaan jotenkin ihan kummissa asennoissa, haha. Mutta enivei; kävin siis eilen vähän shoppailemassa Torniossa ja Haaparannalla. Ensin pohdiskelin pitkään ostanko tuota neuletta, mutta kun sovitin sitä päälleni, niin en voinut kuvitellakaan jättäväni sitä enää kauppaan. Se oli niiiin pehmeä.♥ 

Tennarit ostin Ruotsin puolelta, Skopunktenista, ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Siellä oli tosi paljon eri värejä, ja olin ensin ostamassa kolme paria, mutta sitten heräsin todellisuuteen ja päätin, että saan ottaa vain yhdet. Vakuuttelin itselleni, että ehdin shoppailla sitten Oulussakin. Tuo laukku puolestaan on yks mun uusimmista kirpparilöydyöistä ja se on tosi käytännöllinen ja tilava! Se on vähän mummolaukku, mutta ei mua haittaa. Se on silti ihana.

Syksy siis tulkoon ihan rauhassa. Minä olen siihen valmistautunut, mutta en kyllä pistäisi pahakseni jos elokuulle saataisiin vielä muutama hellepäiväkin. :-) 

Ps. Mulla on taas sama ongelma näiden kuvien värien kanssa. Miks Blogger syö näistä värit? :--( 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti