09 marraskuuta 2012

Kurjan päivän käännekohta

Tänään tuntui lastenhoitohommat hieman raskailta, sillä mulla oli tosi kuumeinen olo ja tuntui kuin olisin jonkin sortin raastimen niellyt. Järkky kurkkukipu, ja joka kierta niellessä sattui korviin. Särkylääkkeiden ja Ketorin hot:in voimalla taistelin päivän loppuun saakka, mutta ei hirveästi innostanut lähteä edes kotiin, koska ajattelin vain sitä, ettei Tatu ole kotona, minun pitää siivota, eikä meillä ole edes vessapaperia. Kismitti ihan hirveästi. Yllätyin kuitenkin kotiin tullessani, sillä täällä oli siivottu ja papruakin löytyi! Jes! Olin jo tässä vaiheessa varsin tyytyväinen elämääni, kunnes noin viiden minuutin kuluttua jaksoin raahautua keittiöön. Voi juku, kylläpä meinas hymyilyttää! Kattokaa mitä pöydällä oli!


Sipsiä, suklaata ja suklaakalenteri! Siis SUKLAAKALENTERI!! :-D Vähänkö huippua, mulla on aika ihana hellu. Nyt taidan juoda kupposen teetä ja alkaa katsomaan How I Met Your Motheria (johon oon ihan totaalisen koukussa). Samalla pitää tietysti napostella herkkuja, ihan nyt vaikka perjantain kunniaksi. Mun täytyisi kokea myös ihmeparantuminen (ei mitään paineita kroppaseni), sillä huomenna mennään mun nuorimman sedän häihin ja oon siellä valokuvaajana Tatulin kanssa. Sinänsä vähän jännittää, koska en oo ennen oikeastaan kuvannut mitään tilaisuuksia. Se voi mennä joko ihan hyvin tai sitten ihan päin honkia. Toivottakaa onnea! Viikonloppuna musta ei varmaan kuulu mitään, koska juhlitaan häitä koko viikonloppu. Kivat viikonloput teillekin! :-)

Ps. Koittakaa kestää näitä kännykkäkuvia.. :-D

Translate: Today my lovely bf surprised me with chocolate, chocolate calendar, chips and a nice note. ♥

3 kommenttia:

  1. Nyt alkoi tehdä mieli suklaata. Kelpaisi kyllä mullekin tuollaiset yllätykset! Tosi suloista. :)

    VastaaPoista
  2. Aww, te ootte kyllä ihanania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säikähin! Miten sää oot tänne eksyny? Haha. :'-D Mutta ootte teki kyllä Anen kans aika söppänöitä. ;-)

      Poista