17 joulukuuta 2012

Voi pasta

Heippatirallaa! Päivitin toissapäivänä vähän blogin banneria, mitäs tykkäätte? Mun mielestä tuo sulkakynä on jotenki hurjan ihana, mutta mää oonki vähän höperö.

Kello on nyt hippasen yli kaksi päivällä, ja minä istua möllötän kotona, vaikka oikeasti olisi työpäivää jäljellä vielä sinne neljään asti. Aamulla mulla oli ihan hirveän huono olo, mutta mennä puuskutin töihin silti, koska minähän en töistä ihan vähällä pysy poissa. :-D Kuinkahan monta päivää oon ollut tuolla töissä oikeasti kokonaan terveenä.. en varmaan hirveän monta. Kahdentoista jälkeen luovutin kuitenkin, kun naama oli suunnilleen vihreä ja työkaveri tuli kysymään, että onko mulla huono olo. "On." Oli pakko mennä juoksuaskellusta kotia kohti, koska tuntui, että purjot lentää ihan just. Toivon sydämeni pohjasta, että tää on vain jotain satunnaista pahoinvointia, eikä se liikkellä oleva yököttävä noro-virus, hyi!

Olin tehnyt itselleni evääksi herkullista kanapastaa, mutta eipä sitä sitten niin hirveästi tehnytkään mieli. Höh! Jos Niinalle ei ruoka maistu, niin silloin on jotain pielessä. :-D Rakastan pastaa ja voisinkin syödä sitä vaikka joka päivä elämäni loppuun saakka!


Mun piti ilmoittaa meidän johtajalle sairastumisestani puhelimitse, mutta eihän se vastannut. Naputtelin kuitenkin viestin, jospa saisin sitten vastaukset kysymyksiinikin myöhemmin. En tiedä yhtään, että saanko korvata nämä poissaolemani tunnit nyöhemmin, vai pitääkö mun kipittää hakemaan jostakin itselleni lääkärintodistus.. Siinäpä vasta pulma.  Nyt en jaksa sillä kuitenkaan päätäni vaivata, vaan heittäydyn peiton alle vaakatasoon ja yritän korvata työtuntien sijaan viime yön univajetta. Joo, taitaa yläkerran muksut olla kans kipeenä, koska ne huus koko viime yön kuin syötävät, huhhuh. Vaan ei auta, lepoon mars! Ja ämpäri unikaveriksi kaiken varalta.. :-D

Onneks Tatu tulee tänään takaisin kotiin, niin se saa hoivata mua. :-D "Taatuu, tuo mulle mehua..! Voisitko tehdä mulle leivän? Tyyny on huonosti.." 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti