09 joulukuuta 2012

Jännää uudelle vuodelle

Jännittää ihan hulluna nytten, vaikkei sille ole edes mitään varsinaista aihetta vielä. Perhoset vaan lentelee niin pahasti vatsanpohjalla. Yks mun parhaista ystävistäni muutti Helsinkiin samaa aikaa kun minä itse muutin tänne Ouluun. Mua harmitti ihan suunnattomasti, koska meidän välillä on nyt melko turhan monta (sataa) kilometriä ja ajattelin, ettei kyllä tuu kyläiltyä varmaan ikikuuna päivänä. Nyt Laura on kuitenkin kysellyt, josko haluaisin tulla Uudeksi Vuodeksi sen luo sinne Helsinkiin, iik! Ensin en jaksanut innostua ajatuksesta, koska ajattelin vain, että kuinka kalliiksi se tulee ja mun matkustuspelkonikin söi aika paljon intoa. Nyt vasta tänään innostuin jotenkin asiasta tosi paljon, ja oon täällä jo vertaillut lentojen ja junalippujen hintoja.. :-D

Ajatus koko lentokonetouhusta on ihan totaalisen hirvittävä ja äärimmäisen pelottava! En oo koskaan lentänyt ja kaikki lentokenttähommat ja muut kuulostaa ihan hirveän sekavilta ja epämääräisiltä. Minkälaisen laukun saa ottaa ja mitä sinne laukkuun saa, tai ei missään nimessä saa laittaa? Mitä ihmettä mun pitää siellä lentokentällä tehdä? En oikeastaan osaa edes kysyä mitään järkeviä kysymyksiä, kun en tiedä mitä pitäisi kysyä. Apua! Ja itse lentämisestä oon kuullu kaikkea kauhistuttavaa, kuten sen, että korviin sattuu aivan perkeleesti, ja sekin kyllä pelottaa - varsinkin kun olen yksin, eikä kukaan ole pitämässä kädestä kiinni.

Nyt kun olen vähän rauhoittunut, niin huomaan jo ajattelevani, että: "jos muutkin ovat siihen pystyneet, niin enköhän minäkin pysty!" Kyllä mua silti vähän sieppaa. Kääk!

Mutta positiiviset puolet:

- Pääsisin näkemään pitkästä aikaa Lauraa, hei miten siistiä!
- Vihdoinkin pääsisin Helsinkiin! Oon käynyt siellä vaan kerran elämässäni; olin silloin pieni ja ainoa paikka minkä näin oli Linnanmäki. Ei niin siistiä.







Helsinkiin, Helsinkiin, voi apua! Saako olla näin innoissaan, saako? :--D Nyt pitää elää säästeliäästi, jotta varmasti pääsen matkalle. Parasta olis jos sentit venyis jopa sen verran, että Tatukin pääsis mukaan. Matkustaminen ois triljoona kertaa mukavampaa kahdestaan kuin yksin. Nyt täytyy vaan tehdä monenlaisia valintoja. :-)

Translate: O-m-g-! I might be spending next New Year's eve in Helsinki! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti