09 joulukuuta 2012

Hyvän mielen päivä

Tännään on ollu kiva päivä ja se kadoksissa ollut joulumielikin on viikon aikana löydetty! Käytiin tänään pyöräillen kaupungissa jouluostoksilla ja oon nyt saanut osan lahjuksista jo paketoituakin, jee! :-) Mulla ei oo tästä päivästä kyllä mittään muuta huonoa sanottavaa ko se, että talvipyöräily on ihan syvältä! Ihana, ihana joulu on kuitenkin löytänyt tiensä pienissä määrin nyt meidän kotiin ja joulumieltä luo myös tieto siitä, että parin viikon päästä pääsee koti-kotiin! Mulla on ollu kaikkia ihan hirveä ikävä. Onnellisuuden kyynel etsii tietänsä poskelleni.



Kuusessa koristeet on ihan miten sattuu, koska Leevi käy aina välillä nykimässä joulunauhat pois ja se on kaatanukki tuon koko hökötyksen jo peräti kolmesti. :-D Myös sohva näyttää mun silmään jotenki tosi hupsulle tuon päällisen takia, mutta Tatu taas puolestaan tykkää siitä. Noh, olkoot hetken aikaa. :-D Mua on alkanu ihan hirveästi häiritsemään nuo meidän valkeat ja alastomat seinät, joten tarkotuksena olis saada kyhättyä jonkinlaisia tauluja seinille. Saas nähä saanko aikaiseksi vielä tänä vuonna, vai katotaanko uudestaan ens vuoden puolella (tai sitä seuraavan..).




Olin ostanu kaverille lahjapakettiin pienen konvehtirasian, mutta vasta kotona huomasin, että nuissa onkin pähkinää ja kaveri on pähkinäallergikko. Tein tietysti sitten päivän hyvän teon ja popsin konvehdit parempiin suihin, ettei kellekkään käy höpelösti. En nyt ihan yksin kuitenkaan tätä urotekoa suorittanut, nimittäin Tatu oli auliisti auttamassa, haha.

Translate: Looking forward to Christmas.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti