10 syyskuuta 2012

Our minds want clothes as much as our bodies

Työttömällä on aikaa haaveiluun, ja voi pojat miten minä olen tänään haaveillutkaan. Mietiskelin mitä ostaisin, jos yhtäkkiä saisin tukun rahaa ja pääsisin kiertelemään vaatekauppoihin. Luultavasti mukaan tarttuisi paljon muutakin kuin alla olevassa kollaasissa näkyvät ihanuudet, mutta päätin kuitenkin, että alustavasti tyytyisin näihin, köh köh. Tänä syksynä olen viehtynyt burgundyn punaisesta, maastonvihreästä, sinapin keltaisesta ja ruskeista sävyistä. Syksyllä on ihanaa pukeutua maanläheisiin väreihin sekä rentoihin asuihin.♥ Ainakin mun haaveissani. Tällä hetkellä tilanne on hieman toisenlainen. Tässä kuitenkin kurkistus mun unelmien syksyiseen vaatekaappiin:




Siinäpä muutamia juttuja. Parkatakista olen haaveillut varmaan jo viimeiset viisi vuotta, enkä vieläkään ymmärrä miksen ole saanut aikaseksi hankkia sellaista. Ehkä se voisi olla tämän syksyn missio? Sen lisäksi haluaisin hamstrata vaatekkaappiini ihania syysneuleita, pipoja, lapasia ja villasukkia, muhkeita huiveja sekä kivoja kenkiä. Tennareitahan ei voi koskaan olla liikaa (varsinkaan Converseja), eihän? Nyt taidan poksauttaa tämän kuplan, jossa olen viettänyt koko aamupäivän, sillä on aika suunnata suihkuun ja painua sen jälkeen ulos hoitamaan asioita. Ai niin, ja kuvat on muuten Fashiolistalta, johon taidan olla hieman koukussa. ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti