11 syyskuuta 2012

Miniretkellä.

Viime aikoina mun päässäni on pyörinyt vähän raskaampia ja henkilökohtaisia asioita, joista en ole halunnut puhua - kenenkään kanssa. On tuntunut paljon paremmalta kirjoittaa muista asioista vain vähän, mutta olen yrittänyt kompensoida tekstini vähäisyyttä lisäämällä paljon kuvia. Valokuvaus onkin ollut mulle viime päivinä melkoinen henkireikä, vaikken mikään mestarikuvaaja olekkaan. Tatun uudehkoa kameraakin olen opetellut käyttämään vasta muutettuamme Ouluun. Myös Tatu valokuvailee paljon, ja iso osa blogissani esiintyvistä kuvista ovatkin hänen ottamiaan. Yleensä jos tarvin jonkin sortin pärstäkuvia itsestäni, niin käännyn Tatun puoleen.

Eilen mulla oli joku hirveä kriisi päällä ja velloin surussa ja itsesäälissä itkien vessan lattialla. Ukko päätti piristää minua viemällä mut pyöräretkelle tuonne läheiselle järvelle, jota olen jo muutostamme asti halunnut käydä katsomassa. Mulla oli karttakin tulostettuna mukana, mutta täytyy kyllä sanoa, että en olisi löytäny yksikseni edes sen avulla perille. Järvi oli juurikin niin ihana paikka kuin olin kuvitellut. Harmittelin varmaan miljoonatta kertaa sitä, ettemme muuttaneet tänne jo aikaisemmin kesällä. Olisin varmasti polskinut järvellä enemmän kuin mielelläni. No, ensi vuoteen sitten! Nyt ainakin tiedän missä järvi on, ja se on lähellä! 




Ilmeisesti kyseiseen uimapaikkaan on ihastunut minun lisäkseni joku muukin, sillä rannalla pönöttävällä infotaululla lukee, että siellä käy kesäisin noin 150-500 uimaria päivässä. Kuulostaa ihan hullulta! Nyt syksyn kylmetessä paikalla oleskeli vain hupsusti puolelta toiselle vaappuvia sorsia, jotka lähtivät tepastelemaan ensin meitä kohti ruuan toivossa. Halusin silittää niitä, mutta ne vaan käveli räpylöillään hitaasti mua karkuun. :-D Sanoin Tatulle, että haluan sorsan lemmikiksi kun ne on niin söpöjä, haha. Ehkä nyt tällä kertaa tyydyn kuitenkin vain nuihin kahteen kissaan.

Translate: Finally we went to check out that lake that I've wanted to see since we moved here! It's only 1,5 kilometers away and I loved it! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti