12 syyskuuta 2012

Autoilujuttuja.

Tänään pitää taas hypätä bussiin ja matkustaa Kemiä kohti. Mua hermostuttaa, pelottaa ja jännittää ihan hirveästi! Tunnen itseni tällä hetkellä ehkä maailmaan tolloimmaksi henkilöksi, koska torstaina on mun kolmas inssi. Siis KOLMAS. Oon sössiny sen jo kahdesti. Tosin pahinta oli se, että viime kerralla tosiaan luulin ajon loppuun saakka, että nyt sain sen kortin. Se virhe, jonka takia en korttia saanut, oli ihan mitätön! Olin oikeasti ihan puulla päähän lyöty.

Ajoin koko autokoulun semmosella pienehköllä Volkswagen Golfilla, mutta tottahan mulle sattui niin, että ennen mun (ensimmäistä) inssiä se auto pitiki viedä huoltoon, joten jouduin ajaa semmosella hirviän kokosella Volkswagen Touranilla. Ajaminen tuolla tuntu ihan hirveän hankalalta, koska tuo oli oikeasti niin paljon isompi, että mulla oli vaikeuksia hahmottaa, että ajanko edes oikella kaistalla. Sainkin palautetta liian leveälti ajamisesta. Se virkailija käytti muistaakseni sanoja: "viet tiellä enemmän tilaa kuin turistibussi" :--D

Nyt oon jokusen ajotunnin tuolla huristellut, mutta on se hankalaa vieläkin. Nyt kaikki oikeasti peukut ja pottuvarpaat pystyyn, että saan sen kortin nyt tällä yrityksellä. Kolmas kerta toden sanoo, eikö se näin menny? Haha. Suurten pettymysten lisäksi tää kämmäily on tullut mulle todella kalliiksi. Lisäajotunnit, uusi inssi (55 euroa/yritys) sekä matkat Oulu-Kemi-Oulu -välillä tulee melkoisen kalliiksi, ja oon tällä hetkellä köyhä kuin kirkonrotta. Mua harmittaa miks työttömille ei oo mitään alennuksia matkustamisessa. Onneks mulla on ihana perhe ja mahtavat sukulaiset, jotka on auttanu mua hurjasti!

Ei kai tässä auta ko yrittää jättää nää turhat hermoilut Ouluun ja lähteä avoimin mielin nyt yrittämään uudestaan. Let's hope for the best!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti