30 maaliskuuta 2012

Viimeistä kertaa yhdessä.

Aattelin tänään näyttää teille vähän kuvia mun perus intiaanityöpäivästä, työkavereista ja työvaatteista. Tänään oltiin tosiaan viimeistä kertaa töissä tällä porukalla. Yhdellä meistä loppu tänään harjottelu, ja itsekin olin siellä nyt viimeisen kerran arkipäivänä. Mulla ja Piialla on vielä viikonloppuvuoro ja sen jälkeen onkin Sarjiskuviot mun osaltani lopussa. Tavallaan vähän haikea fiilis. Tässä kuitenkin näitä kuvia!






Kivaa tulla esitellyksi lapsille joka päivä sanoin: "..ja tässä on meidän ihana intiaanityttö, Niina"





Linnaneidon ja Pupen kans istuskellaan.

Intiaani numero 1, intiaani numero 2, prinsessa ja linnanneito.


Näistä kuvistahan puuttuu tietysti se tärkein asia, eli ne lapset, mutta niitä ei saa kuvata joten saatte tyytyä meidän naamoihin. :-D Nyt on taas yks mun elämäni aikakausista päättymässä. Oon peloissani ja huojentunut ja onnellinen ja haikea ja kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä. Tiedän, että kaikki on tähän asti mennyt hyvin, koska muistelen näitä aikoja jälkeenpäin varmasti lämmöllä. Oli tosi kiva työporukka ja aivan mahtava työpaikka. Ei tässä varmaan muuta sanottavaa ole kuin KIITOS.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti