16 maaliskuuta 2012

Vammavaaran valloitus.

Täksi illaksi on taas luvassa talvisia kuvia!

Hiihtolomalla mun ämmi soitti mulle, ja kysyi josko haluttais tulla niille muutamaksi päiväksi ja käydä patikoimassa Vammavaarassa, niinkuin meillä oli tapana usein tehdä kun me oltiin mun pikkuveljen kanssa nuorempia. Meillä ei ollut mitään valmiita suunnitelmia, joten sanoin, että kyllä se sopii. Oikeastaan oli mukavaa, että luvassa oli yhteistä tekemistä.

Tietä Vammavaaran juurelle ei ollut juurikaan aurattu, joten jouduimme kävelemään jonkin matkaa ennen kuin pääsimme aloittamaan itse kiipeämisen. Ilma oli mitä aurinkoisin, ja meillä oli pulkat mukana, jotta laskeutumisvaihe kävisi kapuamista nopeammin. Myönnettäköön, että lapsetti myös hiukan. ;-)





Maisemat oli aivan upeat, eikä kaikki tuo luonnon kauneus edes näiden kuvien kautta välity. Voin kertoa, että tuolla eivät maailman murheet käyneet mielessä hetkeäkään.

 Vaaran huipulla oli kallio, jossa oli risti kirkonmenoja varten.


Onneks patikoidessa ei tarvikaan näyttää hyvältä... :-D






Mulla oli kyllä aivan mahtava päivä, ja puhuttiinkin Ukon kanssa, että ois kiva ehtiä käydä tuolla vielä toisenkin kerran ennen kuin lumet sulaa. Toivottavasti ehditään! :-)

Tänään oli muuten viimeiset yo-kokeet! Lukio on mun osaltani yhtä liikuntatuntia vaille suoritettuna! Nyt taidan kömpiä Ukon viereen (kerrankin näin päin) ja nukun valtaisan univajeeni pois. Hyvää yötä!


Translate: During our winter holiday I went to visit my grandparents with my boyfriend and my little brother. The weather was great, so we went hiking! This view is so relaxing.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti