03 heinäkuuta 2012

Asioilla on tapana järjestyä

Tiiättekö, mulla on ollu tänään ihan huippupäivä! Tuntuu tosi höhlältä sanoa näin, mutta oon ollut koko päivän aika lailla ykikseni, mutta mulla on ollut silti ihan sairaan kivaa. Muutenkin sen viime masispostauksen jälkeen kaikki on alkanut rullaamaan tosi kivasti! :-)



Nyt on pakko hehkuttaa: me muutetaan sittenkin sinne Ouluun! Tuo ukon ryökäle meni ja nappas itselleen opiskelupaikan Oulun Ammattikorkeakoulusta, joten sinnehän me sitten suunnataan ensi kuussa. Mua jännittää ihan hirveästi, mutta oon vielä innokkaampi kuin viimeksi. Nyt alkaa sitten taas se hurja asuntojahti.

Kävin tänään myös työhaastattelussa ja hihhei, sain paikan! Se on vaan semmonen kuukauden kestävä juttu, mutta ompahan kuitenkin jotain. Aloitan siis ensi viikon maanantaina Liikennepuistossa lasten ohjaajana. :-D Autokoulukin on siinä vaiheessa, että teoriatunnit on nyt käytynä. Nyt vaan rutkasti ajoa ja voisinhan minä sitä kirjaakin vilkaista.

Aurinko on paistanu ihanasti tänään ja oli mahtavaa pyöräillä pitkin kaupunkia, käydä ostamassa eväät ja mennä sisäsatamaan istuskelemaan ja mutustamaan herkkuja. Kaikki meni tänään jotenkin niin nappiin! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti