17 heinäkuuta 2012

I see myself on a sailboat, sailing off the edge of the world.

Ennen kuin aloitin työt, mulla oli paljon aikaa hengailla siellä sun täällä. Varsinkin hyvällä ilmalla oli ihan huippua lähteä käymään sisäsatamassa istuskelemassa tai vaikkapa katselemassa purjeveneitä. Oon niistä joka kerta ihan yhtä innoissaan, en kylläkään tiedä miksi. Jokin niissä valkoisissa purheissa ilahduttaa mua suuresti ja mieleen pulpahtaa vanhoja muistoja lapsuudesta ja kaarnaveneistä, jotka laitettiin kisailemaan  virtaavaan puroon. 







Kerrankin Kemissä on helteet, enkä oo edes ehtinyt löhöillä rannalla ottamassa aurinkoa. Mun aamu alkaa sillä, että syön aamupalan ja suuntaan autokoulululle yhdeksäksi, jonka jälkeen oon töissä 11-17. Tässä työssä on kuitenkin se hyvä puoli, että saa olla koko päivän ulkona! Käsivarret on saaneet jo pari astetta rusketusta - tai no punoitusta pikemminkin. Poltin auringossa viime viikolla vasemman käsivarren, nenän, poskipäät sekä korvan. :--D Enköhän mä viellä rannallekin jossain vaiheessa ennätä! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti