17 heinäkuuta 2012

Leevi.

Tänään mulla on ilo esitellä teille meidän pienen perheemme tuorein jäsen! Ollaan suunniteltu toista kissaa jo jonkin aikaa ja viime sunnuntaina käytiin sitten hakemassa Kuivaniemestä Lunalle suloinen "pikkuveli". Perheen lapset kutsuivat pentua Töpsöksi tai Töpseliksi, johtuen siitä, että se oli pentueen ainoa yksilö joka tykkäsi mutustella sähköjohtoja ja pistorasioita.. :-D Me nimettiin kisu kuitenkin Leeviksi. Meidän karvakaksikko on siis Luna ja Leevi. Ettei menis ihan silkaksi höpötykseksi vain, niin taidan näyttää teille muutaman kuvan tästä pikku rääpäleestä joka on valvottanut mua jo kaksi yötä.




Voin kertoa, että on menevä ja energinen tapaus. :-D Se tykkää kulkea ihmisten olkapäillä ja leikkiä lattialle jääneillä sukilla. Iltaisin kun laitetaan nukkumaan, se tulee sänkyyn ja nukkuu mun ja Tatun tyynyjen välissä pitkulaisena. Leevi pysyy sängyssä koko yön - valitettavasti. Se nimittäin herää vähän väliä riehumaan ja mutustamaan mun sormia sekä varpaita. Sitten se kuukahtaa taas hetkeksi ja pian jo heräänkin siihen, että mun hiukset on sen suussa tai jotain muuta yhtä mielekästä, haha. Ihan höppänä. :-D ♥

Nyt mun sukkaa revitään jalasta siihen malliin, että on parempi lopetella ja leikittää tuota mokomaa vauvaa.
Aurinkoiset tiistait kaikille! :--)

Translate: This is our new baby, Leevi.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti