24 heinäkuuta 2012

A bargain ain't a bargain unless it's something you need.

Heippa hei! Mulla oli maanantaina vapaapäivä, joten lähdettiin heti aamusta ajelemaan Tatun kanssa Oulua kohti. Meillä oli asuntonäyttö, ja tittididii - saadaan uuden kämpän avaimet ensi kuun 17. päivä! Me muutetaan oikeasti! Tavallaan pelottavaa, koska nyt tää on totta. 

Päiväreissu Oulussa oli mulle hyvin epätavallinen, sillä yleensä palaan sieltä miljoonan vaatekaupan pussukan kanssa ja oon onnistunut törsäämään kaikki rahani. Tällä kertaa ainoat käyttämäni rahat kuluivat ruokaan. Käytiin syömässä pannupizzat ravintola Pannussa. Suosittelen! Järkkäri oli reissussa mukana, mutta ei otettu koko päivänä yhtäkään kuvaa. :-D Viksut muksut liikenteessä. Toisaalta ehkä saan armoa kuvien puutteesta, koska olin niin täpinöissäni asuntonäytöstä, että unohdin tyystin kaiken maailman valokuvaushommat.

Käytiin me kuitenkin shoppailemassa ihan vähäsen, mutta tein vain kaksi ale-ostosta, ja nekin kultainen ukkoseni maksoi.




Elikkä ostin laukkuun tuommosen ihanan koristeen Glitteristä. Kapistus oli muistaakseni 70%:n alennuksessa, ja hintaa sille jäi noin kaksi ja puoli euroa. Tuohon näyttävään kaulakoruun rakastuin ensisilmäyksellä! Alkuperäinen hinta oli yli kaksikymppiä, mutta se oli alennuksessa kahdella eurolla! Huikea löytö, sanon minä! :-)

Nyt häätyy kuitenki alkaa harjotettelemaan autokoulun teoriakoetta varten. Päntättävää on vaikka millä mitalla, sillä mua testattiin tänään ja olin niin huono, että mua hävetti. En halua hävetä enää, joten nyt nenä kirjaan kiinni tai edes niitä internet-harjoituksia tekemään. :-D Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti