03 tammikuuta 2013

Sekalaista soopaa

Ollaan ton mun rakkaan helluni kanssa melkein aina yhtäaikaa kotona nykyään, joten oon alkanut arvostaa ihan hirveästi jokaista minuuttia, jonka saan viettää kotona ihan yksikseni. Jostain kumman syystä oman ajan arvostus kuitenkin laskee kovasti, jos tuo toinen puoliskoni onkin baarireissulla, haha. Nyt se on kuitenkin ollut jo muutaman tunnin keskustassa harrastustensa parissa, joten mulla on aikaa tehdä kotona kaikkia omia noloja juttuja; laulaa huonojen biisien mukana, tanssahdella villasukat jalassa pitkin asuntoa ja huudattaa Dingoa, haha. En tiedä mikä mulla on ton Dingon kanssa. Mulla tulee siitä vaan niin lapsuus mieleen ja ihan törkeen hyvä fiilis. :-D


Mulle on muuten sattunut jotain, mitä en koskaan uskonut tapahtuvan mulle! Oon hurahtanut kutomiseen, tai no, ajatukseen kutomisesta. Mulla on kuitenkin sellainen pulma, että oon tehnyt käsitöitä viimeksi peruskoulussa, joten jos mulle nyt lyötäisiin käteen puikot ja lankaa, niin mulla ei olis harmainta aavistustakaan mitä niillä tekisin. En osaisi edes aloittaa. :-D Hitto miten turhauttavaa! Mulla kutkuttais hirveesti kutoa joku tuubihuivi, mutta äh! Googlettelin eri ohjeita, mutta ne "älyttömän helpotkin" oli mulle ihan hepreaa. Löysin kuitenkin yhden aika hyvän sivuston, jossa neuvotaan tällaisia avuttomampiakin ihan kuva- ja video-ohjeilla! Ehkä voisin sittenkin oppia. Saapa nyt nähdä kestääkö tämä innostus edes yön yli, vai olenko unohtanut sen jo huomenna. Kaikki on mahdollista.


Tästä postauksesta nyt puuttuu kokonaan se punainen lanka, tai ainakin se on tosi pahasti solmussa (kuten varmaan mun kudelmatkin olisivat). Mulla on ihan törkeä univaje, josta saan kiittää Leeviä, joka on nyt mourunnut kolme yötä putkeen. Viime yön pikkutunneilla olin jo melkein valmis tunkemaan tyynyt korvakäytävän kautta aivoihin asti tai marssimaan ulos johonkin lumiluolaan yöksi. Hitto, että kiukutti. :-D


Toivotaan parempaa onnea tänä yönä.. Taidan nyt kuitenkin varmuuden vuoksi mennä kaivamaan sen lumiluolan.. Ciao!

Kuvat: weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti