16 tammikuuta 2013

Kukkuu!


Heipsansaa! Oon vähän pettynyt itseeni, kun en oo käynyt kirjoittelemassa tänne yli viikkoon, mutta enpä ole käynyt koneellakaan tänä aikana enempää kuin yhden kerran, ja silloinkin vain maksoin pari laskua. Oon kyllä nauttinut tästä puolessa välissä olevasta tammikuusta ihan järjettömästi, enkä muista viettäneeni yhtäkään tylsää hetkeä! Tosi hassua. :-) Kamerankin olen valitettavasti unohtanut lähes kokonaan, mutta yritän skarpata tämän asian kanssa! Kokosin taas pari pientä kollaasia, jota sisältävät kuvia kahdelta edelliseltä viikolta, joiden aikana olen..

VIETTÄNYT AIKAA TÖISSÄ
 
1. Muikee naama heti maanantaina
2. Leikin kotista yhen kivan pikkuihmisen kanssa
3. Pyynnöstä piirsin seinälle kahvitauon aikana lyhteen ja pari punatulkkua
4. Lueskelin Rasmus Nalle -kirjaa, ja huomasin, että ihan takuulla on Tuomas veturi tuolla taustalla!

Töissä on kyllä ihan parasta, ja rankempinakin päivinä ne pienet lapset ja niiden jutut antaa ihan valtavasti voimaa. Oon ihan omieni parissa siellä alle 3-vuotiaiden keskellä, hahhah. Yllättävän fiksuja ne on! Ja niiden juttuja on ihana kuunnella. :-D

Yks päivä puin yhtä tyttöä ja meillä oli ollu sinä päivänä sijaisena mun kaima:

Tyttö: "Minä haluan sen toisen Niinan pukemaan minut!"
Minä: "Ai, oonko mää huonompi Niina?"
Tyttö: "Et sinä ole huonompi Niina, sinä olet vain VANHA Niina!"

Tänään istuttiin samaisen tyllerön ja yhden pikkupojan kanssa sohvalla:

Poika: *päästää ison röyhtäyksen*
Tyttö: "Mulla tuli pyllystä röyhtäys!"

Eräs päivä me tehtiin yhden toisen tytön kanssa muumipalapeliä ja jutustelin sille samalla:

Minä: "Kukas tuossa on?" *osoittaa Nuuskamuikkusta*
Tyttö: "Pikku Myy!"
Minä: "Eihän tuo ole Pikku Myy, tuohan on Nuuskamuikkunen. No entä kukas tuossa sitten on?" *osoittaa Pikku Myytä*
Tyttö: "Pikkumuikkuli!"

On ne vaan hassuja ja ihania. Mua pelottaa jo valmiiksi, että kuinka kova ikävä mulla tulee sitten kun tuo mun harjoittelu loppuu.

VIETTÄNYT AIKA KOTONA

1. Marssin eräs päivä lankapuotiin ja ostin pari rullaa tyhmää kutisevaa lankaa ja ihan liian ohuet puikot. Jaksoin kutoa kolme päivää ja mun innostus lopahti, äh!
2. Olin viime viikonloppuna lastenvahtihommissa. Kuvassa komeilee Tatun 4-vuotias serkku ja me oltiin kyläilemässä mun isän luona, mun lapsuuden huoneessa. Hyvin puki mun vanhat vappulasit Aatuakin.
3. Oon hiippaillu aika paljon nuo mun uudet kotitossut jalassa. Ne on aikas mukavat ja pehmoset.
4. Nyt just tässä datailen Leevin kanssa. Helppoa kirjottaa tommosen ison ja kettuuntuneen näkösen möykyn yli. :-D

VIETTÄNYT VAPAA-AIKAA

1. Käytiin ukon kanssa viime viikon tiistaina katsomassa Juoppohullun päiväkirja, ja eilen käytiin tsekkaamassa se Piin elämä, joka oli ihan tajuttoman hyvä, oikeasti, menkää kattomaan se! Siitä tuli kyllä ihan yks mun lemppari leffoista, ja voi vitsit miten hyvin se oli tehty. Ihan parhautta 3D:nä! Tästä taitaa tulla elokuvavuosi, koska mulla on jo mielessä vaikka kuinka monta leffaa, jotka haluan käydä katsomassa.
2. Join mustikkamuffinsin makuista muumiteetä iskän luona. Miks nuo pussit on niin ihania. :-D ♥
3. Iskän luona vietetyn teehetken vastapainoksi passion-makusiirapilla maustettua talon lonkeroa Old Gringossa. "Seurasin" tylsistyneenä Tatun tikkakisoja ja tuskailin iPadilla pätkivän netin kanssa. 
4. Söin elämäni ensimmäisen Pretzelin ja tykkäsin siittä, nami! :-) Tatu oli järkyttyny ko se luuli nuita rakeita raesokeriksi, mutta ne olikin merisuolaa, hahhah. 

Semmosia juttuja tähän mennessä. Saas nähdä, että mitä seuraavaksi. Nyt lähden kuitenkin tekemään huomiseksi eväitä ja muuta yhtä jännittävää, hehe. Hyvää yötä! 

Translate: Last couple of weeks have been filled with work and wonderful freetime.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti