31 tammikuuta 2013

Puhelimen arkistoista

Mä en nyt millään saa otettua itseäni niskasta kiinni. Kameralla en ole ottanut ainoatakaan kuvaa aikapäiviin, enkä ole edes käynyt koneella. Oon vaan käynyt töissä ja makoillut kotona katsoen iPadilta sarjoja ja lukenut blogeja, hohhoi. Nyt pitäs oikeasti tehdä asialle jotain, eikä aina vain puhua asiasta. Huomenna hilaan kuitenkin onneksi takapuoleni ulos tästä asunnosta (muuallekin kuin töihin..), koska lähdetään Tatun kans kattoon Jätkäjätkien keikkaa, jes! :-)

Oon välillä koittanut napata puhelimella kuvia myös töistä, mutta tietysti niin, ettei lasten kasvot näy. Eniten tässä mun laiskassa kameran käytössäni mua on ärsyttänyt se, että mulla ei ole mitään kuvia tekstini rinnalle, joten en ole halunnut julkaista yhtään mitään. Mun puhelimessani on ihan törkeän huono kamera, mutta on silti kiva näyttää teille edes jotain. :-D

TÖITÄ, TÖITÄ

1. Lapset askarteli igluja ja husky-koiria. :-D
2. Pari pikkuihmistä päätti herätä päiväunilta aiemmin, joten me hengailtiin sen aikaa, että loputkin heräs.
3. Myöhemmin päästiin isompien kanssa huippuun legohuoneeseen ja rakennettiin junat!
4. Yks ihana lapsi oli tänään hoidossa viimeistä päivää, joten sen äiti oli leiponu meille söpöjä muffinsseja.

Tänään oli jotenkin ihan superhyvä päivä, vaikka jäähyväiset pitikin jättää. Yks pikkupoika tuli sanomaan mulle, että: "Niina, minä haluan tanssia", niin mehän pistettiin röllit soimaan ja ruvettiin tanssaamaan. Muutkin lapset innostu, ja se oli niin hauskan näköstä! Kaikki tamppaamassa samalla matolla. Mua nauratti ihan hirveästi. :-D

RUOKAA, RUOKAA

1. Mun eväspasta ja keittäjältä saatu banaani. :-D
2. Yks harjottelija lopetti, joten se oli leiponu kaikille mokkapaloja, nam!
3. Mun eväsleivät.
4. Porkkanoita, kurkkua ja dippiä.

Yritin huijata itseäni dippaamalla nuita kasviksia tuohon dippiin, mutta ei se kyllä yhtään korvannu sipsejä. :-( En kyllä yleensä syö sipsiäkään, mutta silti. Oon popcorni ihmisiä, khehe.

Ruokakuvista nyt hyvä aasinsilta sitten siihen, että lähen nyt tekemään ittelleni huomiseksi eväitä. Jospa nyt viikonloppuna saisin aikaiseksi ottaa muitakin kuin kännykkäkuvia? En lupaa mitään, tai no, lupaan yrittää! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti