23 tammikuuta 2013

Etukäteisviikkokatsaus

Hei vaan! Luvassa ois taas puhelimesta tongittujen kuvien koostetta tältä viikolta. Ei mitenkään ihmeellinen tai muista poikkeava viikko, mutta ihan kiva kuitenkin! Mua kutkuttelee ihan hirveästi ajatus treenamisesta (tai siis sen aloittamisesta), mutta koska en uskalla vielä astua varpaallanikaan mihinkään kuntosalille, niin ajattelin, että olis ihan hyvä aloittaa ihan vaan täältä kotoa. Löysinkin YouTubesta aika hyviä treeniohjelmia, joihin aion kyllä tutustua tänään vielä paremmin! Eilen tein puolen tunnin käsi- ja vatsatreenin, ja on kyllä habat kipeenä, haha. Jostakin pitää aloittaa.


1. Kimaltelevat kynnet ovat saaneet paljon ihastelua päiväkodin lapsilta :-D
2. Uus lamppu Ikeasta! Oli vähän tympeetä koota, mutta olihan se edullinen ja hiaaano
3. Uudet kenkulit makso alennuksessa 25 euroa
4. Hymyilin töiden jälkeen väsyneenä mun kuitin loppusummalle


1. Näin kerran Mean blogissa kuvan annoksesta, jossa puolitetun avokadon päälle oli laitettu raejuustoa ja mustapippuria, ja se on kummitellut mun mielessäni pitkän aikaa, joten päätin vihdoin kokeilla. Ihan älyhyvää!
2. Töissä, tattadaa. Tukka sojottaa jokaseen ilmansuuntaan
3. Aamuherätys. Luntti nukkuu aina yöt mun vatsan tai rinnan päällä ja Leevi yleensä tuhisee mun ja Tatun tyynyjen välissä, tosin kuvassa se on vaan valannut Tatun paikan
4. Kahvitauolla teetä lainakupista. Oon taas alkanu juomaan ihan hirveesti teetä!


Siinä on sitten kisusia kerrakseen. Luntilla on maailman kauneimmat pallosilmät.♥ Leevillä taas on pelottavat käärmeen silmät, haha. Molemmat söpösiä, tuitui.

Mitä mieltä muuten ootte näistä kollaaseista? Jaksaako näitä ees kattella vai onko ihan kivoja? :-D

Translate: Shopping, working and petting my cats were in main roles this week.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti